Slayer
(308)
(92)
(0)
(82)
(63)
(141)
(30)
|
|
pridaj vlastný článok
Slayer: VIDEO: Residue, druhý singl z novinky Kerryho Kinga ze Slayer, doprovází klip plný plamenů - Vydání sólového debutu kytaristy Slayer Kerryho Kinga možná ve stínu oznámení n... - musicserver.cz |
|
Kerry King: Kerry King a jeho banda řádí v plamenech. První videoklip nového projektu kytaristy SLAYER je tu! - Bývalý kytarista SLAYER přináší videoklip ke skladbě „Residue“ – druhému si... - spark |
|
Bush: CATEGORY 7 – Demmel, Bush a spol aneb když ostřílení thrasheři hrají hard rock - Kytarista Phil Demmel se po svém konci v MACHINE HEAD rozhodně nenudí. Krom restartu V... - spark |
|
Darkness: Rock for People představuje téměř finální hudební line-up, přidává Brutalismus 3000, Kerryho Kinga z legendárních Slayer nebo The Darkness - Hudební program festivalu Rock for People míří do finále. Pořadatelé oznámili př... - musicserver.cz |
|
Rock For People: Rock for People představuje téměř finální lineup, přidává Brutalismus 3000 i Kerryho Kinga z legendárních Slayer - Hudební program festivalu Rock for People míří do finále. Pořadatelé oznámili př... - evropa2.cz |
|
Slayer: „Přemlouvala jsem Toma víc než rok, aby si zase se SLAYER zahrál,“ říká manželka Toma Arayi Sandra. - Sandra Araya, manželka zpěváka a baskytaristy SLAYER Toma Arayi, se vyjádřila k reun... - spark |
|
Slayer: Je to oficiální. Slayer jsou po pěti letech zpět, na léto ohlásili dvě festivalová vystoupení - Vysněné a nepravděpodobné se někdy děje. V době, kdy se nezadržitelně blíží v... - musicserver.cz |
|
Kerry King: SLAYER se vrací! Jako fakt? - Jen pár dní poté, co kytarista Kerry King začal propagovat debutové album své nové... - spark |
|
Slayer: AUDIO: Duch Slayer žije. Kerry King představuje singl 'Idle Hands' a přidává detaily k sólovému albu - Očekávání, která přiživovala napjaté očekávání sólovky Kerryho Kinga, kytari... - musicserver.cz |
|
Death Angel: Kerry King představuje novou muziku i novou sestavu – zpívá v ní frontman DEATH ANGEL - Je to tu. Jedna z nejočekávanějších novinek roku 2024. Kerry King, kytarista SLAYER,... - spark |
|
|
|
|
|
Slayer - Circle Of Beliefs Slayer - Circle Of Beliefs |
| Fig. 1
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|--4\5-5-5-5\4-4-4-4\8-8-8-8\5-5-5-4\5-5-5-5\4-4-4--
|--4\5-5-5-5\4-4-4-4\8-8-8-8\5-5-5-4\5-5-5-5\4-4-4--
|--2\3-3-3-3\2-2-2-2\6-6-6-6\3-3-3-2\3-3-3-3\2-2-2--
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|--4\8-8-8-8\7-7-7--
|--4\8-8-8-8\7-7-7--
|--2\6-6-6-6\5-5-5--
[last ending, before first solo break]
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|--4\7-7-7-7-7-7-7--
|--4\7-7-7-7-7-7-7--
|--2\5-5-5-5-5-5-5--
Fig. 2
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|--5\6-6-6-6\5-5-5-5\9-9-9-9\6-6-6-5\6-6-6-6\5-5-5--
|--5\6-6-6-6\5-5-5-5\9-9-9-9\6-6-6-5\6-6-6-6\5-5-5--
|--3\4-4-4-4\3-3-3-3\7-7-7-7\4-4-4-3\4-4-4-4\3-3-3--
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|--5\9-9-9-9\8-8-8--
|--5\9-9-9-9\8-8-8--
|--3\7-7-7-7\6-6-6--
[last ending]
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|--5\9-9-9-8---7----
|--5\9-9-9-8---7----
|--3\7-7-7-6---5----
Fig. 3
|-----------------------------------------------------
|-----------------------------------------------------
|-----------------------------------------------------
|--8---------------7---------------5---------------7--
|--8---------------7---------------5---------------7--
|--6-000000000056785-000000000056783-000000000056785--
|__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__
|------------------
|------------------
|------------------
|------------------
|------------------
|--00000000000000--
_||__||__||__|
Fig. 4
|-------------------------------------------------------------
|-------------------------------------------------------------
|-------------------------------------------------------------
|--8-------7-------5-------5-------8-------7-------5-------7--
|--8-------7-------5-------5-------8-------7-------5-------7--
|--6---00005---00003---00005---00006---00005---00003---00005--
|__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__
|-------------------------------------------------------------
|-------------------------------------------------------------
|--8-------7-------5-------5-------8-------7-------5-------7--
|--8-------7-------5-------5-------8-------7-------5-------7--
|--6---00005---00003---00005---00006---00005---00003---00005--
|-------------------------------------------------------------
|__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__|
Fig. 5
|-----------------------------------
|-----------------------------------
|-----------------------------------
|--3-------------------2-3---5-4-3--
|--3-------------------2-3---5-4-3--
|--1-0000000000000000000-1-0-3-2-1--
|__||__||__||__||__||
|-----------------------------------
|-----------------------------------
|-----------------------------------
|--3-------------------2-3---6-5-4--
|--3-------------------2-3---6-5-4--
|--1-0000000000000000000-1-0-4-3-2--
|__||__||__||__||__||
Fig. 6
|---------------------------------------------------------
|---------------------------------------------------------
|---------------------------------------------------------
|----------6-----------4-----------6-----------3---2---1--
|----------6-----------4-----------6-----------3---2---1--
|--111111114---111111112---111111114---11111111-----------
|__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__|
Fig. 7
|-----------------------------------------------------
|-----------------------------------------------------
|-----------------------------------------------------
|--4---------------2---------------3---------------4--
|--4---------------2---------------3---------------4--
|----22222222223-2---22222222223-2---22222222223-2----
|__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__|
|------------------
|------------------
|------------------
|------------------
|------------------
|--22222222222222--
_||__||__||__|
[last ending]
|------------------
|------------------
|--------5-4-3-----
|--------5-4-3-----
|--------3-2-1-----
|--222222----------
_||__|
Fig. 8 [first solo break]
|-----------------------------------
|-----------------------------------
|--3-------------------2-3---5-4-3--
|--3-------------------2-3---5-4-3--
|--1-0000000000000000000-1-0-3-2-1--
|-----------------------------------
|__||__||__||__||__||
|-----------------------------------
|-----------------------------------
|--3-------------------2-3---6-5-4--
|--3-------------------2-3---6-5-4--
|--1-0000000000000000000-1-0-4-3-2--
|-----------------------------------
|__||__||__||__||__||
Fig. 9 [second solo break]
|------------------------------------
|------------------------------------
|------------------------------------
|------------------------------------
|------------------------------------
|--6-7-77777-6-66666666666666666666--
|__||__||__||__||__||__||__||__|
|---------------------------------------
|---------------------------------------
|---------------------------------------
|---------------------------------------
|---------------------------------------
|--6-10-10===10-7-77777777777777777777--
|___|| __|| __||__||__||__||__||__|
|------------------------------------
|------------------------------------
|------------------------------------
|------------------------------------
|------------------------------------
|--6-7-77777-6-66666666666666666666--
|__||__||__||__||__||__||__||__|
[1st half ending]
|---------------------------------------
|---------------------------------------
|---------------------------------------
|---------------------------------------
|---------------------------------------
|--6-10-10===10-9-99999999999999999999--
|___|| __|| __||__||__||__||__||__|
[2nd half - same as above, but 1/2 step higher]
[2nd half ending]
|------------------------------
|------------------------------
|------------------------------
|------10-------9-------7---8--
|------10-------9-------7---8--
|--00008----00007---00005---6--
Fig. 10
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|--------------5---------------6---------------5----
|--------------5---------------6---------------5----
|--0-0-0-0-5678--0-0-0-0-0-5678--0-0-0-0-0-5678--0--
|-------------------------
|-------------------------
|-------------------------
|------6-------8-------7--
|------6-------8-------7--
|--5678--0-56786---56785--
Fig. 11
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|--2-3-------2-4-5-----------------2-3-------2-4-5--
|--2-3-------2-4-5-----------------2-3-------2-4-5--
|--0-1-0-0-0-0-2-3-0-0-0-0-0-0-0-0-0-1-0-0-0-0-2-3--
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|--2-2-2-2-2-2-2-2--
[second ending]
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|----------3-2-5-4--
|----------3-2-5-4--
|--2-2-2-2-1-0-3-2--
Fig. 12
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|---------------------------------------------------
|------------3-----------3-------1-----------3------
|--0-0-0-0-4---2-1-0-0-4---2-1-2---0-0-0-0-4---2-1--
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|-------------------
|--------1-0-----1--
|--0-0-2-----1-2----
Fig. 13
|--------------------------------------------
|--------------------------------------------
|--12\11-----13\11-----14\11-----15\11-------
|--12\11-----13\11-----14\11-----15\11-------
|--10\*9-999911\*9-999912\*9-999913\*9-9999--
|--------------------------------------------
Fig. 14 [third solo break]
|----------------------------------
|----------------------------------
|------------------6-----5-----4---
|--6-5-------------6-----5-----4---
|--6-5-------------4-----3-----2---
|--4-3-333333333333--3-3---3-3-----
Fig. 15 [ending]
|-----------------------------------
|-----------------------------------
|-----------------------------------
|------6-------5-----------5--4--3--
|------6-------5-----------5--4--3--
|--00004---00003---000000003--2--1-- |
| |