Gorgoroth


piesne (26)

  texty (16)
  akordy (0)
  taby (4)
  preklady (6)


články (7)
Fotky (55)
diskografia
v obchode
odkazy




pridaj vlastný článok

Brutal Assault:
GORGOROTH revival? Infernus nepřijel na Brutal Assault, protože doma dostal
nakládačku
- OVERKILL a MANTAS nebyli jedinými, kdo musel na poslední chvíli zrušit svou účast n... - spark


Gaahls Wyrd:
Poslechněte si novinku GAAHLS WYRD, kapely bývalého zpěváka GORGOROTH - Norové GAAHLS WYRD, kteří svoji tvorbu označují jako expresivní a esoterický extr... - spark


Deathspell Omega:
Streamujte nová alba Gaahls WYRD, Deathspell Omega či Mis?yrming - obscuro.cz


Gorgoroth:
GORGOROTH vydají znovu „Under The Sign Of Hell“ - spark-rockmagazine.cz


Gorgoroth:
V Bratislave vystúpi nórska black metalová kapela Gorgoroth


Gorgoroth:
Gorgoroth European Tour 2010 aneb Severská temnota opět nad Evropou - muzikus.cz


Gorgoroth:
Twilight Of The Idols - metalopolis.net


Gorgoroth:
TWILIGHT OF THE IDOLS TOUR 2004 - host.sk


Gorgoroth:
TWILIGHT OF THE IDOLS TOUR 2004 - host.sk


 

Gorgoroth

Fanúšikov: 0



A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z



ako:
Diskusia - Gorgoroth:
Diskusia - Gorgoroth:
>> Napíš tvoj názor
Príspevkov:25
28.11.2012 22:55 - ????? - odpovedaj
bez názvu
Gorgoroth. Jedna z nejlepších kapel, kterou znám! I love Metal!
Príspevkov:0
28.11.2012 22:54 - ????? - odpovedaj
bez názvu
Gorgoroth. Jedna z nejlepších kapel, kterou znám! I love Metal!
Príspevkov:0
29.8.2010 12:54 - Diwa Swina - odpovedaj
Ich prinos do BM
Dobry Den. Prosim Vas, mozete mi povedta co nove priniesla tato skupina do black metalu? Pokial viem, tak h***o makove
Príspevkov:0
17.6.2010 11:03 - Diwa Swina - odpovedaj
zaciatky Gorgoroth
Jo a este jedna wec. Na jednej ceskej fanusikovskej stranke gorgoroth sa pise nasledovne. Gorgoroth boli zalozeni Infernom v roku 1992 za ucelom strategickeho pachania zvukoveho a duchovneho nasilia vo svete poriadku a v snahe sposobit zmenu myslenia ludi v nom. Tak satanov minister na zemi povolala avatara sil temnoty, aby ten, cez metalovu hudbu stvoril to, co je teraz vnimane ako definitivna podoba black metalu ako na podiu tak aj v sirokom spektre studiovych nahravok. Nezda sa vam to trochu dementne a ubohe taky zaciatok skupiny? Kazda seriozna skupina ma zacinat v garazi a tam hrat skladby od svojich oblubencov : Lemmy Kilmister hral v garazi skladby od Led Zeppelin, Metallica hrala v garazi skladby od Motorhead, atd atd ale Gorgoroth nie, to Infernus uzavrel zmluvu s akymsi pixusom /satanom/a hotovo, vsetko prislo samo, hej ? Nezda sa vam dementny a ubohy takyto zaciatok skupiny ? Viete mi odpovedat na nasledujuce otazky: Za1. od koho skladby hrali Gorgoroth v Garazi? Za 2. Kolko nahravacich spolocnosti musel gorgoroth zbombardovat svojimi demami, aby si ich niekto vsimol? za 3. Preco v Gorgoroth /za 18 rokov fungovania/ neni staly bubenik a trvaly bubenik ako dlhorocny staly clen? Preco nema Gorgoroth bubenika typu Hellhammer, Frost, Trym? A za odpoved nepovazujem to, ze mi niekto napise, ze na albume XY bubnoval hellhammer a na albume YX bubnoval Frost. Ja sa nepytam, kto na akom albume bubnoval. Ja sa pytam, preco Gorgoroth nema dlhorocneho, trvaleho a staleho bubenika? Ako napr. Hellhammer v Mayhem, Frost u Satyricon atd atd atd
Príspevkov:1
    -->> 5.8.2010 13:09 - Ja - odpovedaj
    Re: zaciatky Gorgoroth (Diwa Swina)
    No ty sa v tom vyznas teda posudzovat kapelu ze ci hrala nejake covery alebo nie vidno ze si musel hrat vo vela kapelach
    Príspevkov:1
      -->> 5.8.2010 23:26 - Diwa Swina - odpovedaj
      Re: Re: zaciatky Gorgor (Ja)
      Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, ano ja som zabudol To ono ani hrat nemuseli, naco aj Stacilo ze Infernus uzavrel pakt s tym dementom /satanom/ a vybavene, vsetko prislo samo od seba, zejo?
      Príspevkov:1
        -->> 9.8.2010 08:32 - Ja - odpovedaj
        Re: Re: Re: zaciatky Go (Diwa Swina)
        No vies kapela su ludia ktori maju urcitu predstavu o hudbe co chcu hrat a hraju ju a nemusia jak chujovia hrat cudzie pesnicky vies? ale to asi na wikipedii neprecitas co?
        Príspevkov:1
          -->> 12.8.2010 09:22 - Diwa Swina - odpovedaj
          Re: Re: Re: Re: zaciatk (Ja)
          Predstavu mozu mat akukolvek chcu Kroch. Najprv sa treba naucit hrat,KVIK a to Gorgoroth nevie. Zazil som ich uz parkrat /aj na Brutal Assaulte/ ale cela ta ich drsnost je postavena na 2 kilo make upu na xichte a opakovani 5 -6 fraz, ktore sa naucili doma pred zrkadlom. A hovorim, kedze su to metlaci, mala by kapela mat dlhorocneho staleho bubenika, jak povedzme Hellhammer u Mayhem alebo Frost u Satyriconu. A mozem sr at ze na takom turne bol s nimi bubenik X a na albume takom hral bubenik XY a na albume dalsom hral bubenik YX. Nemaju dlhorocneho staleho bubenika, co je u metalovej kapely zaklad. DEicide /moji oblubenci/ maju Steva Asheima, Suffocation maju svojho, Cannibal Guys maju svojho atd atd atd. Len tito nie.
          Príspevkov:1
            -->> 14.8.2010 11:31 - Ja - odpovedaj
            Re: Re: Re: Re: Re: zac (Diwa Swina)
            aha.tak podla teba asi ani megadeth nie su poriadna kapela kedze sa im stale menia clenovia? pre mna si len uplny chudak co v zivote nechytil ziadenm hudobny nastroj do ruky a mudruje.to dokaze kazdy.ked si taky mudry tak dokaz neico sam nech vidime aky si sikovny hm?
            Príspevkov:1
              -->> 14.8.2010 17:52 - Diwa Swina - odpovedaj
              Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Ja)
              Jasne, ze sa mi dobre mudruje. Koniec koncov som len na internete, kde vladne anonymita a kde sa mi nic nemoze stat
              Príspevkov:1
                -->> 14.8.2010 23:07 - Ja - odpovedaj
                Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Diwa Swina)
                No dakuj ze existuje interet nazivo by moc ludi nepocuvalo tie tvoje hlboke myslienky
                Príspevkov:0

13.6.2010 14:34 - BuBuLaCkA - odpovedaj
OTRAS
Neznášam Gorgoroth. NENÁVIDÍM celý black metal. FUJ!
Príspevkov:1
    -->> 13.6.2010 16:51 - Diwa Swina - odpovedaj
    Re: OTRAS (BuBuLaCkA)
    Nuz, osobny nazor kazdeho cloveka. Ja osobne black mozem Nenavidim rap, Hip -hopy a emo. Moje chemicke romance a podobne odpady
    Príspevkov:1
      -->> 16.6.2010 10:09 - alice - odpovedaj
      Re: Re: O (Diwa Swina)
      hej my chemical romance su dobry.piesen mama (mama, we are go to hell) alebo teenagers, helena to su od nich fasa piesne.emo štyl sa celkom billy talent, day to remember, ale nemaju na it dies today, a dozen furies, seether, BFMV., avenged sevenfold da sa
      Príspevkov:0

20.5.2010 07:25 - alice - odpovedaj
?!
fuuuj to čo za skupina?:// dosť divna:/ taka trapna
Príspevkov:1
    -->> 22.5.2010 18:32 - Miro - odpovedaj
    Re: ?! (alice)
    počula si ju vôbec?
    Príspevkov:1
      -->> 24.5.2010 07:51 - Diwa Swina - odpovedaj
      Re: Re (Miro)
      A ty si uz pocul nieco od Gorgoroth ? Ja mam ten album z 06 roku a nevidi sa mi to
      Príspevkov:0

26.2.2010 16:45 - Diwa Swina - odpovedaj
Moc fajne black metalove bandy
Ja pocuvam dostatok blacku, ale Gorgoroth-u sa uspesne vyhybam. Hudbu pocuvam preto, ze sa mi paci, na satanizmus seriem a distancujem sa od neho. Vymenujem vam 20 BM band, ktore su pre mna smerodajne : ROTTING CHRIST, MAYHEM, DARKTHRONE, SATYRICON, DIMMU BORGIR /ano ano ano aj oni su u mna v pohode / KEEP OF KALESIN, VREID, LIMBONIC ART, RAGNAROK, EMPEROR, IMMORTAL, OBTAINED ENSLAVEMENT, OLD MANS CHILD, KHOLD, KOLDBRANN, TAAKE, 1349, MARDUK /od satanizmu sa distancujem a som proti tomu/ DARK FUNERAL /to iste plati o satanizme : odpad/, SETHERIAL, LORD BELIAL, BATHORY, IMPALED NAZARENE, AZAGHAL, BEHERIT, ANAAL NATHRAKH, FLAGELLUM DEI /z Portugalska, odporucam album z roku 2007/, ARKHON INFAUSTUS, MOONSPELL, /skor taky dark/folk metal, ako black, ale ma to cosi aj z blacku/, SUSPERIA, GEHENNA, CARPATHIAN FOREST, ORCUSTUS, LUNARIS, BLOODTHORN, VONDUR, APOSTASY, WATAIN, VEMOTH, SVARTSYN, SHINING, VALKYRJA, BARATHRUM, HORNA, SOULGRIND, GLOOMY GRIMM, CATAMENIA, ARTHEMESIA, ARRIVAL, TORR, ROOT, ENDSTILLE, BAL SAGOTH, ROTTING FLESH, GRAVEWORM. Mne ide o skladby, flaky, piesne, pesnicky, tracky /nazvite si to jak chcete/, proste o hudbu. Na satanizmus seriem, a distancujem sa od neho. Za BM odpad povazujem Norov URGEHAL /to je sajrajt/, GORGOROTH, /sajrajt 2/, SAMAEL /ŠVAJčIARI, u mňa sajrajt 3/. Mozno to uz vyznieva blbo, ale opakujem : mne ide o hudbu, o pesnicky, flaky, tracky, piesne, na satanizmus seriem a distancujem sa od takeho bordelu.
Príspevkov:2
    -->> 28.2.2010 09:23 - Diwa Swina - odpovedaj
    Re: Moc fajne black metalove bandy (Diwa Swina)
    Gorgoroth su cvicene opice a toto mi nevyhovorite, mozte sa snazit akokolvek!
    Príspevkov:0
    12.5.2010 03:00 - Taipan - odpovedaj
    Re: Moc fajne black metalove bandy (Diwa Swina)
    Ked si proti satanizmu preco to pocuvas ty debil?ty musis byt dobre pateticke hovno bez nazoru ked pises taketo kraviny
    Príspevkov:2
      -->> 13.5.2010 14:47 - Diwa Swina - odpovedaj
      Re: Re: Moc fajne black metalove ba (Taipan)
      A ty si satanista ? Fuj, take sra cky uznavat, humus. A hudba je dost low, co robi Gorgoroth, nemyslis ? Ja mozem pocuvat black a neuznavat satana, to si taky vymlety/retardovany, ked si myslis, ze kazdy, kto pocuva black musi uznavat toho dementa /satana/
      Príspevkov:0
      15.8.2010 09:19 - Diwa Swina - odpovedaj
      Re: Re: Moc fajne black metalove ba (Taipan)
      Ano, ano, ano, ano, ano Ja ako spravny Slovak mam vsetko, len nazor nie. Apropo, co to je, prosim ta, ten vlastny nazor?
      Príspevkov:0

15.9.2009 11:52 - lucius15 - odpovedaj
Gorgoroth
V prvom rade, ak to este niekomu nedoslo, súd o meno a značku Gorgoroth vyhral Infernus. Gaahl a King ov Hell sa rozhodli pokračovať ďalej pod názvom God seed, ale kdesi som čítal, že Gaahl definitívne s metalom konci, takže ťažko povedať ako to s nimi naozaj bude. Čo sa týka ich ako osobnosti, videl a čítal som s Gaahlom nejaké rozhovory, a bol mimoriadne sympatický, a taktiež King je fajn. Podľa mňa ich najlepší album je Ad majorem. Inak ponúkam na predaj práve toto triko, ak ma niekto záujem môže písať na lucius15@post.sk
Príspevkov:2
    -->> 16.9.2009 23:07 - Diwa swina - odpovedaj
    Re: Gorgoroth (lucius15)
    Ja zaujem nemam, a cvicene opice neuznavam.
    Príspevkov:1
      -->> 15.10.2009 22:17 - Diwa Swina - odpovedaj
      Re: Re: Gorgo (Diwa swina)
      Rozpadli sa, KVIK. Chvala Panu Bohu a Fu*k Satan Kroch
      Príspevkov:0

    12.2.2010 11:35 - Allegor - odpovedaj
    Re: Gorgoroth (lucius15)
    Gaahl je určitě zvláštní člověk, žijící tak trochu ve vlastním světě. Některé z jeho názorů mi připadnou celkem rozumné, někdy zase plácá hovadiny. Nemyslím si, že on by byl nějaký pózér, on je prostě od přírody takový. Tišší, plachý chlápek, ale taky hodně prudce emotivní. Dokáže se rozzuřit k nepříčetnosti a pak to končí tak, jak to končí (vězení za ublížení na zdraví).
    Príspevkov:1
      -->> 14.2.2010 09:00 - Diwa Swina - odpovedaj
      Re: Re: Gorgo (Allegor)
      Takze na zaciatok Chvala Panu Bohu a Fu c k - to pisem preto, lebo chcem do vas rypat, dementni fanusikovia tychto cvicenych opic, ci pardon Goro goro /ci jak sa tie yelita spravne pisu/ Ceknite new album Quantos Possunt ad Diwym Swiniam Trahunt.
      Príspevkov:0

10.9.2009 16:47 - Danny225 - odpovedaj
Gorgoroth
tento novy Gorgoroth je daky cudny by som povedal neni to ten stary aj tak naj album je uplne prvy
Príspevkov:0
2.9.2009 17:22 - Martin - odpovedaj
Ad Majorem Diwym Swiniam Gloria II
Uz som pridal k diskografii Gorgoroth Ad Majorem Diwym Swiniam Gloria. Zistil som, pure fuc*ing Gorgoroth sa chysta vydat album Ad Majorem Diwym Swiniam Gloria 2. Poradte prosim Vas pesnicky, ktore by mohli byt na tomto albume.
Príspevkov:0
19.12.2008 15:12 - 666freya - odpovedaj
GORGOROTH:(
Hail! Toto nie je GORGOROTH.GORGOROTH je Infernus nie Gaahl a King. A nový je naozaj iba pre deti.! Nie pre naozajstných fanúšikov BM!
Príspevkov:0
10.10.2008 21:47 - Danny225 - odpovedaj
Gorgoroth
Gaahl je uplny curak najlepsi je Infernus
Príspevkov:1
    -->> 11.10.2008 16:07 - Allegor - odpovedaj
    Re: Gorgoroth (Danny225)
    Nejsem si jist, kdo z nich je větší čůrák. Gaahl je zamindrákovaný idiot, který by rád byl nějaký guru BM scény a nedaří se mu to a navíc má násilnické sklony, Infernus je zastydlý puberťák též s násilnickými sklony. Jediný z Gorgoroth (mimo hostujících lidí) koho jsem kdy bral je King ov Hell.
    Príspevkov:1
      -->> 14.10.2008 14:23 - lord belial - odpovedaj
      Re: Re: Gorgo (Allegor)
      ja tiež
      Príspevkov:0

26.9.2008 10:44 - lord belial - odpovedaj
gaahl
niekde som počul,že gaahl je buzerant,že je niekde odfoténý zo svojim priatelom.Je to pravda?Ked hej,tak je to obyčajný šašek.
Príspevkov:1
    -->> 3.10.2008 20:05 - Allegor - odpovedaj
    Re: gaahl (lord belial)
    Nejspíš je, spolupracoval s nějakým módním návrhářem na kolekci a ten návrhář se pak nechal tak nějak slyšet. no něco o velmi blízkém citovém vztahu.
    Príspevkov:0

27.8.2008 12:44 - goatperverto - odpovedaj
gorgoroth :(:(:(
ludia zobudete sa! tento new gorgorth pocuvaju same deti !nemyslite!vsak kde idem do mesta ci blava ci b.b. same deti 13-15 rocne mi hovoria aka je dobra hudba gorgoroth NEW! ale vy ste uz asi zabudli na stare casy!asi hej hadate sa ci bol infernus dobry ci nie ked je teda zly na co to pocuvate neee)))new gorgorth tvrdim je pre male deti od albumu destroyer cize ked tam boli dvaja sraci do teraz cize ghaal ,king ov hell.(vid black mass krakow) uplana sracka !o gorgorhte sa hovori ze bol dobry do 97! aj to tak ostane a kdo pise ze nie pokladam ho za male umrncane decko co chodi do kostlika kazdu nedele z mamickou! katharinas borgnark!Mp3 ps:ak ti nie je dobry infernus skus si pozriet live in bergen 96 potom mi nieco hovor
Príspevkov:1
    -->> 27.8.2008 14:04 - Allegor - odpovedaj
    Re: gorgoroth :(:(:( (goatperverto)
    Dobrý kytarista vypadá úplně jinak než Infernus. Ten je totální podprůměr. A nelíbí se mi žádné z alb Gorgoroth, i když ty staré ubzučené tříakordovky s posuny o půl tónu jsou ještě asi o něco horší než to nové. Když si srovnám, co hráli třeba v té první půlce 90. let Gorgoroth a co Mayhem nebo i Immortal, musím se Gorgoroth smát. O Emperor nemluvím, to je trošku jinde a už In the nightside eclipse válcuje všechno co Gorgoroth kdy nahráli o tři třídy.
    Príspevkov:0

22.8.2008 18:49 - PELLE - odpovedaj
gorgoroth
no dobre .suhlasim s tym ze infernus je zakladatelom a gaahl a king. nazvala by som to dalsi v poradi.tak ale ked sa infernus nezaujima o skupinu a robi problemy treba s tym nieco urobit aby nenastali dalsie komplikacie alebo dokonca rozpad skupiny.a k tym albumom viaceritu tvrdite ze boli dobre prve 3 .podla mna su dobre vsetky len tieto posledne su ine.zmenili sa a komu sa nelubi holt smola .-e-l-l-e@azet.sk">p-e-l-l-e@azet.sk
Príspevkov:0
14.8.2008 16:59 - Martin - odpovedaj
Gaahlov Gorgoroth
Jo, to som. Neznasam Gaahlovu verziu Gorgoroth. Ako moze 2 ci treti spevak a 6.-7. basak vyhodit zakladajuceho clena P. Inferna ? Len tak mimochodom, Gaahl sral na fanclub aj na Brutal assaultea aj v civile je to odporny chlap. Vrcholne nesympaticky, nekomunikuje, serie zvysoka na fanusikov, akokeby bol hlavna hviezda /napr. Brutalassaultu/ HOVNO to je. velka smradlava sracka. Infernus, ked som bol /nepamatam kedy akde/ na koncerte Gorgoroth, bol aspon sympatak
Príspevkov:0
31.7.2008 16:30 - Martin - odpovedaj
Gorgorth
Gorogorth bez Inerna je bullshit. To je, ako keby 2. zvysni clenovia vyhodili napr. Lemmyho z Motorheadu, alebo Morgana z Marduku, alebo Treya Azagotha z Morbid Angel. Gorgoroth v podstate v oktobri 07 skoncil.
Príspevkov:1
    -->> 1.8.2008 19:18 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Gorgorth (Martin)
    Byli i před tím a Infernus neuměl hrát na kytaru. Horší už to být nemůže.
    Príspevkov:1
      -->> 3.8.2008 16:13 - goatperverto - odpovedaj
      Re: Re: Gorgo (Allegor the bloodhunter)
      nazdar gorgoroth bsa stali sracmi od roku 97-under sign of the hell! aby sme sa rozumeli ich tvorba od roku 92-96 po album the last tormentor bola neuveritelna plna satanizmu,nenavisti k bohu,a k svojej vlasti k norsku a teraz je to uz len komercna sracka. vsak to vies.co by som dal za tie casy ked tam spievali este PEST, HAT alebo este ked vedel hrat na gitaru infernus gorgoroth bol nadherny ale teraz je to .
      Príspevkov:2
        -->> 4.8.2008 15:42 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
        Re: Re: Re: G (goatperverto)
        Mě se zdá, že ta nenávist Gorgoroth je spíš celou dobu záležitost image. Jinak v tom slyším spíš tupý roj včel u těch starších alb na 3-4 akordy, teď na 5-6 akordů.
        Príspevkov:0
        7.8.2008 17:53 - Martin - odpovedaj
        Re: Re: Re: G (goatperverto)
        Nazdar. Konecne niekto s normalnym zdravym rozumom. Bez Inferna je to proste odpad. Infernus ako zakladajuci clen tam proste vytvaral pravu surovu black metal atmosferu, pamatal si zaciatky, proste zakladajuci clen. Ti dvaja, co tam ostali, ved to su cvicene opice. Nazor
        Príspevkov:1
          -->> 9.8.2008 22:34 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
          Re: Re: Re: R (Martin)
          Vždyť jsi nedávno říkal, jaká je to sračka, ne? A to jsi vyjímečně měl pravdu, Infernus neumí hrát na kytaru a nikdy to neuměl.
          Príspevkov:0

21.7.2008 17:06 - Martin - odpovedaj
Satanizmus
Nehovoris dobre. Deicide s hlasilo k satanizmu, ale Glen Benton sa na to /tusim, ze roku 2004/ vysral. preto odtial odisli bratia Hoffmanovci. Deicide UZ NIE SU satanisti /inak by tam nemohol hostovat Ralph Santolla, ktory je veriaci . nemyslis /
Príspevkov:1
    -->> 1.8.2008 19:17 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Satanizmus (Martin)
    Tak to jsem nevěděl a omlouvám se. Nicméně Dark Funeral se k satanismu hlásí a vím, že v souvislosti s nimi došlo i k vraždě kněze, kterou spáchal jejich fanoušek. Členové skupiny samozřejmě s tímhle nesouhlasí.
    Príspevkov:0

9.7.2008 16:24 - krieg - odpovedaj
NEVITE KEDY PRIDU NA SLOVENSKO?
kedy pride na slovensko gorgoroth? uz by tu mohli konecne prist!A ake je nove DVD?
Príspevkov:1
    -->> 8.8.2008 21:04 - 123 - odpovedaj
    Re: NEVITE KEDY PRIDU NA SLOVENSKO? (krieg)
    28. oktobra tuším budú hrať v BA v randali.
    Príspevkov:0

7.7.2008 17:39 - Martin - odpovedaj
gorgoroth
Jelito, pocuvaj ma. Mozno ze tebe sa lubi satanizmus a podobne sk.ene sracky, ale kazdy normalny clovek to neznasa. A ten hajzel z Gorgoroth na Assaulte aj hajloval, SVINA jedna.
Príspevkov:1
    -->> 10.7.2008 01:02 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: gorgoroth (Martin)
    Ja fakt nejsem satanista, nicmene mam pocit, ze o tom aspon neco vim. Treba vim, ze je satanismus a satanismus. A nechapu cloveka, co posloucha Dark Funeral, Keep of Kalessin nebo Deicide a nejaky kapele nadava ze je satanisticka. To uz muze udelat jen fakt magor. A Gorgoroth nejsou nackove, je to jen banda blbecku co neumi hrat, resp. neumela.
    Príspevkov:1
      -->> 11.7.2008 16:30 - Martin - odpovedaj
      Re: Re: gorgor (Allegor the bloodhunter)
      Gratulujem, lebo satanizmus je fakt bordel. A zhodneme sa aspon na tom, ze hudba je to srackova.
      Príspevkov:0

27.5.2008 17:30 - Martin - odpovedaj
Gorgoroth
Takze chlapci nam vyznavaju satanizmus a nacizmus. Uznavaju peklo ? spravil by som im hudobne peklo.Zavrel by som ich do zvukovo upravenej komory a pustil DEpeche Mode /aspon tak zo 3 hodiny, hehehe., trochu treba ozivit spor depeche --metal./ Dalej by som im napustal Eminema, JayZ, Soon Dogyho Dogga, Eltona Johna, Backstreet Boys, Georga Michaela, Take That ap. Ked chcu peklo, spravil by som im hudobne peklo. sranda musio byt hehehe. Nazor
Príspevkov:1
    -->> 6.7.2008 15:19 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Gorgoroth (Martin)
    Něco takovýho už jsi psal u Mayhem, idiote. Ale tady máš aspoň pravdu, že Gorgoroth jsou celkem sračka. Nevšiml jsem si že by byli náckové, ale muzikantsky jsou strašný, resp. byli s tím kytarovým kopytem Infornusem. Teď maj výbornýho bicáka a novýho kytaristu, tak uvidíme. Teda myslím ty Gorgoroth co vyhráli spor o značku, ne ty Infernusovy.
    Príspevkov:0

12.4.2008 16:38 - Martin - odpovedaj
Brutal assault
Ta banda Gorgoroth nabehla na Assaulte na podium. Nepredstavili sa, nepovedali, odkial su, co hraju, proste nic. A zacali hrat. Asi si mysleli, ze su najvacsie hviezdy. HOVNA to su. CVICENE OPICE. FUCK OFF FASSIST and all Gorgoroth.
Príspevkov:1
    -->> 6.5.2008 10:29 - NOX - odpovedaj
    Re: Brutal assault (Martin)
    GORGOROTH je cesta.ty si spina na tej ceste,po ktorej kracaju nohy tych,ktori o to stoja.BLACK METAL IST KRIEG.
    Príspevkov:0

10.4.2008 09:43 - antiK - odpovedaj
F.O.A.D
Nechápem, vždy sa tu po nejakom čase objaví niekto zo strašnými predsudkami a vždy samozrejme len tá jeho muzika správna.názov príspevku je určený ako odpoved takýmto predsudkárom.ble
Príspevkov:1
    -->> 11.4.2008 14:36 - goatpervertor - odpovedaj
    Re: F.O.A.D (antiK)
    ty srac co sa je. do black metalu
    Príspevkov:1
      -->> 11.4.2008 16:51 - antiK - odpovedaj
      Re: Re: F.O (goatpervertor)
      Fuck Off And Die!
      Príspevkov:0

25.3.2008 16:39 - Martin - odpovedaj
Gorgoroth
Prosím Vás, ked už uznávate toho Gaahla, ktorý štúdiový album je najlepší ? Počul som Ad Majorem. slabé je to.
Príspevkov:0
1.3.2008 16:09 - Martin - odpovedaj
chamrad
Zazil som gorgoroth na Brutal Assaulte. Nabehli, ani sa nepredstavili, spustili tie svoje ziapoty a ten hajzel si zahajloval. JELITA, konecne sa rozpadli. Toto ani vzniknut nemalo.
Príspevkov:1
    -->> 1.3.2008 20:02 - lord belial - odpovedaj
    Re: chamrad (Martin)
    nejak tú tvrdú hudbu nezvládaš.neže ti z nej prepne v hlave
    Príspevkov:1
      -->> 1.3.2008 23:50 - Martin - odpovedaj
      Re: Re: cha (lord belial)
      Deicide, Morbid Angel, Nile, Carcass, Obituary, Gorefest, Napalm Death- to ano, ale gorgoroth nikdy. Banda zasrata fasisticka. FUCK OFF GORGOROTH.
      Príspevkov:2
        -->> 2.3.2008 10:44 - lord belial - odpovedaj
        Re: Re: Re: (Martin)
        ja viem ,že si na deatík,niekde som to už čítal,myslím,že na mayhem.ja som na deathmetale vyrastal,ale teraz potrebujem niečo zložitejšie a to hladam v blacku.gorgoroth a mayhem až tak nežerem,ale veci ako emperor,ancient,hecate enthroned,moonsorrow a jiné,to nemá chybu
        Príspevkov:1
          -->> 3.3.2008 13:52 - Martin - odpovedaj
          Re: Re: Re: (lord belial)
          Nemam nic proti kvalitnemu blacku. Ale to musia byt kapelky typu ROTTING CHRIST, KEEP OF KALESSIN, IMPALED NAZARENE, MARDUK/aj ked sa distancujem od nazorov kapely/
          Príspevkov:1
            -->> 12.3.2008 20:14 - dzuso - odpovedaj
            Re: Re: Re: (Martin)
            Aj v Mayheme a Gorgorothe je spusta zaujímavých vecí možno objavíš časom aj ja som kedysi odsudzoval ale potom som prestal dristať začal som to počúvať a podrobne rozoberať,dnes si black občas pustím na spríjemnenie!Tiež žijem Deathom hlavne!
            Príspevkov:0

        11.4.2008 14:39 - goatpervertor - odpovedaj
        Re: Re: Re: (Martin)
        fasisti su od roku 2003 od albumu twilight of the idols ale neje. sa do albumov ANTICHRIST alebo PENTAGRAM toto je skutocny black metal aj ked vacsinou vsetky kapely maju uz namiesto satanas biela rasa nemyslis )) kill fasist
        Príspevkov:0

 
»
Tvoje obľúbené položky
Tvoje obľúbené položky
»
Najnovšie videá
Najnovšie videá

»
Tvoje obľúbené piesne
Tvoje obľúbené piesne
»
Najnavštevovanejšie piesne
Najnavštevovanejšie piesne
»
Nové albumy interpreta
Nové albumy interpreta



home | interpreti | nové piesne | cd & dvd shop | pripomienky/nápady | kontakt | ochrana údajov | inzercia
(C) 2002 - Pavol Bacigál - kontakt: info@supermusic.sk