Mayhem


piesne (85)

  texty (38)
  akordy (0)
  taby (1)
  preklady (46)


články (23)
Fotky (16)
diskografia
v obchode
odkazy




pridaj vlastný článok

Mayhem:
MAYHEM vábí fanoušky na své live album novým videem - Chcete-li zažít chaotické, destruktivní vystoupení MAYHEM alespoň zprostředkovaně... - spark


Mayhem:
Temnota, chaos, intenzita – atmosféru vystoupení MAYHEM představí nové
live album
- Norští černokněžníci MAYHEM chystají nové živé album „Daemonic Rites“, jeho... - spark


Mayhem:
Totální zvukový bordel – MAYHEM vyjde 6 LP box „Pure Fucking
Armageddon“
- Tenhle materiál si pořídí jen ti největší nadšenci do MAYHEM... ... - spark


Emperor:
MAYHEM v Brně a Košicích rozpoutají inferno - MAYHEM se po třech letech vrací do ČR a na Slovensko. Do Brna a Košic přijíždí na... - spark


ARCHSPIRE:
Nové videoklipy od Cradle of Filth, Archspire, Mayhem a dalších - Obscuro.cz | Metalové novinky a obscurnosti Obscuro.cz | Metalové novinky a obscurnost... - obscuro.cz


DISORDER:
S MAYHEM jdeme vždy do pekla rychle a rádi - Norská blackmetalová osa zla se opět připomíná svým věrným. Dva roky po vydání... - spark


Attila Csihar:
Attila Csihar - Muž mnoha temných tváří - Na proměnlivé a rozmanité blackmetalové scéně bychom našli jen několik stabilníc...


Mayhem:
Mayhem zveřejnili záznam koncertu z festivalu Brutal Assault - Vydáno: 25.04.2020 09:38 v sekci Video - Jiří V. Matýsek | foto: facebook interpreta ... - musicserver.cz


Mayhem:
Démonický opus od Mayhem (recenzia) - Démonický opus od Mayhem (recenzia) Album Daemon, Mayhem Kresťanstvo démonizovalo v... - rocker.sk


GosT:
Foto: Mayhem, Gaahls Wyrd a Gost, 15. 11. 2019, MeetFactory, Praha - monstermusic.cz


 

Mayhem

Fanúšikov: 0



A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z



ako:
Diskusia - Mayhem:
Diskusia - Mayhem:
>> Napíš tvoj názor
Príspevkov:25
5.4.2010 09:43 - setth - odpovedaj
28.5.2010
a kde sa dá zohnat bliššie info o koncerte mayhem
Príspevkov:1
20.3.2010 21:33 - Diwa Swina - odpovedaj
Mayhem na Slovensku !
Takze Norska BM legenda Mayhem vystupi 28. 5. 2010 v Košiciach v Kolosseu. Je to oficialne potvrdene!
Príspevkov:0
2.9.2009 08:53 - Diwa Swina - odpovedaj
Mayhem, Immortal a ostatne bm bandy
No, super, uz sa tu cosi rozbehlo. Ale u Immortalu je dost mrtvo
Príspevkov:0
5.6.2009 17:53 - Diwa Swina - odpovedaj
Mayhemik
Caute, Ludia. Viete, co ma ku**a rozculuje ? Kadejake ho**a smradlave /Shitney Spears, Backstreet Boys, Radiohead ./ maju zivu diskusiu. Ludia tam chodia vo velkom, a pritom su to shity. A na Takuto paradnu muziku pride sem tam niekto, je tu dost mrtvo, alebo sa mi to ku**a iba zda ? Slak ma ide z toho trafit
Príspevkov:1
    -->> 7.6.2009 15:55 - Mirko - odpovedaj
    Re: Mayhemik (Diwa Swina)
    Radiohead sú najpočúvanejšia kapela v rámci služby last.fm, ktorú má čoraz viacej poslucháčov nainštalovanú v pc - takže ich by som nepodceňoval, aj keď ich nepočúvam /a pravdupovediac ešte som od nich nič nepočul/ a vôbec, je to tak, diskutuje sa na komerčných veciach, na kapele Nile som ja zanechal posledný príspevok 1. 9. 2008, čo je hanba národa!
    Príspevkov:0

17.1.2009 19:05 - diwa swina - odpovedaj
Mayhem
kedysi som ich nemusel. Ale po vypocuti albumu De mysteriis som zistil, ze je to paradna muzika. Narez jak svina, ciste psycho. Parada, tato hudba ma za*ebe do najhlbsieho suterenu, totalne sa mi rozpadne psychika. Tak mi rozlozia psychiku, ze az smrt sa mi zacne zdat lepsia ako zivot.hehehe A
Príspevkov:1
    -->> 5.2.2009 09:52 - Allegor - odpovedaj
    Re: Mayhem (diwa swina)
    Přesně tak, De Mysteriis - nejlepší deska Mayhem. Sice hodně jednoduchá muzika, ale neskutečný psycho. A co se týče Hellhammera - zkus si poslechnout poslední Ordo ad Chao, neskutečný bicí.
    Príspevkov:1
      -->> 21.8.2009 21:04 - Poisonblack - odpovedaj
      Re: Re: May (Allegor)
      Ordo ad Chao je dobré album (temnota ako má byť), ale ten zvuk je niečo strašné!
      Príspevkov:0

7.1.2009 19:53 - Mirko - odpovedaj
-
Mayhem som začal počúvať len nedávno, ale je to parádna muzika. Zvlášť ma posadzujú na prdel Hellhammerové bicie - jeho údery znejú ako výstrely zo samopalu a sú aj presné. Klobúk dolu. A ten Attila - no vôbec nie som nadšený že tam spieva maďar, ktorých neznášam, ale jeho vokál je určite výnimočný a netuctový. De Mysteriis Dom Sathanas je paráda.
Príspevkov:0
20.10.2008 18:45 - Allegor - odpovedaj
Rozhovor
Co říkáte na ten rozhovor s Deadem? Je fakt, že většinou plácá kraviny, ale když třeba mluvil o tom, jak píše texty a o té atmosféře zřícenim hradů, kde jakoby historie neumírala a přízraky z legend čekaly ukryty někde ve stěnách a v noci znovu ožívaly.to cítím dost podobně.
Príspevkov:0
22.8.2008 18:59 - P-E-L-L-E - odpovedaj
Dead
tak to s tym madarom bolo dobre nepochopila som jaka suvislost ked sa bavime o hudbe nie je jedno jaka je to narodnost? sice ani ja nemam nejak madarov v laske ale to uz je krajne.attila mi utkvel v pamati hned po prvom pocuti .mal taky .hmm specificky hlas uznavam ale i tak .jednotkou bol a vzdy ,,bude´´´jednoznacne per yngve ohlin teda dead .myslim si ze to sa zhodneme viaceri nanho nema nikto do tej skupiny proste patril .len skoda tej udalosti.kazdy vie o com vravim.
Príspevkov:1
    -->> 27.8.2008 13:57 - Allegor - odpovedaj
    Re: Dead (P-E-L-L-E)
    Per Yngve se mi právě hlasem tak moc nepozdával. Přišlo mi, že do toho nedokáže dát tolik emocí jako Attila.
    Príspevkov:3
      -->> 31.8.2008 13:06 - Thorus - odpovedaj
      Re: Re: (Allegor)
      Mne sa praveze Deadov vokal ovela viac pacil bol plny nenavisti moj najoblubenejsi vokalista. Atilla ma uplne naprd vokal jeho hlas my strasne vadi na albume De Mysteriis Dom Sathanas ten album si ani nepustam vobec neznie ako Blackovy vokal. V Deadovom hlase je citit nenavist, v Maniacovom sialenost a v Atillovom ze spievat nevie a kazdy album na ktorom sa objavy je na hovno.
      Príspevkov:1
        -->> 2.9.2008 00:14 - Allegor - odpovedaj
        Re: Re: (Thorus)
        Naopak, album De Mysteriis žeru z velké části kvůli parádnímu a procítěnému vokálu Attily, který ukazuje, že je skutečně vokalistou, narozdíl od tupě a stereotypně řvoucího Deada. To není ani vřeštění jako Ihsahn ani prskání jako Satyr ani chrčení jako Abbath, to je prostě slabota. Na Attilovi je vidět, že umí zpívat (věnoval se i opernímu zpěvu, i když okrajově, chtěl bych vidět Deada zpívat Kočka leze dírou) a umí pracovat se svým hlasem. Cursed in eternity, Funeral Fog, Life Eternal a hlavně závěrečná De mysteriis dom Sathanas, to je podle mě vokální paráda, dokonalost.
        Príspevkov:0

      23.9.2008 08:28 - PELLE - odpovedaj
      Re: Re: (Allegor)
      myslis?.ja by som povedala.ze per bol lepsi do tej skupiny patril.attila bol tiez dobry ale nie tak ako per.moj nazor.
      Príspevkov:1
        -->> 24.9.2008 13:55 - Allegor - odpovedaj
        Re: Re: (PELLE)
        Per tam byl takovej maskot, ale upřímně, ten vokál nebyl ničím vyjímečný - jen odeřvané, bez nějakéh frázování.
        Príspevkov:0

      21.8.2009 21:08 - Poisonblack - odpovedaj
      Re: Re: (Allegor)
      Mal práveže (dead) perfektne nazvracaný vokál! Totálne ma posadilo na zadok, keď na Live in Leipzig, hneď na začiatku zvreskne do ticha svojim totálne odpudzujúcim hlasom!
      Príspevkov:0

21.7.2008 17:09 - Martin - odpovedaj
Vrazdy v Mayhem
Takto sa spytam Kolko vrazd bolo v Mayhem ? Pokial vie, tak 4 - 5. A ty ma nazyvas magorom, ze uznavam Deicide, ale nenavidim Mayhem. Samozrejme, milujem Deicide, lebo tam NIKDY NEBOLA ANI JEDNA vrazda. Glen je proste dostatocne inteligentny chalan, aby taky sajgon nerobil. Zatial co Mayhem je o poznanie zaostalejsi a primitivnejsi.
Príspevkov:2
    -->> 22.7.2008 04:46 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Vrazdy v Mayhem (Martin)
    V Mayhem došlo k jedné vraždě. Varg Vikernes zabil Oysteina Arsetha (Euronymous) a to z toho nejprostšího důvodu - spor o peníze, jak to tak bývá. Nevím, kde jsi přišel na 4-5 vražd. Ten inteligentní Glen stahoval pokud vím veverky zaživa z kůže, na čelo si vypálil obrácený kříž a vykřikoval, že ve svých 33 letech spáchá sebevraždu. No jak se jeho čas nachýlil, najednou vyměknul a odvolal to. Ale především se mi prostě Deicide nelíbí hudebně. Přijde mi to jako když se točí rotor vrtulníku a do toho chrochtá jakýsi čuník. Nevím, kde v tom kdo vidí muziku. Pro mě zrychlené techno. Ale nikomu to neberu, někomu se to prostě líbí.
    Príspevkov:1
      -->> 3.8.2008 15:39 - lord belial - odpovedaj
      Re: Re: Vrazdy v May (Allegor the bloodhunter)
      no,pravdu más.Varg ho zabil aj kvôli tomu,že sa s neho smial,že nevie hrat dobre na base,aj kvoli prachom,ale vraj aj dostal echo,že ho chce euronymus so svojou sektou zabit.tažko povedat,co si aj vymyslel na svoju obhajobu pred súdom a čo je pravda.zral mu proste nervy,bol to arogantný čurák,a za to dostal smrt.osobne mi je Varg sympatickejší,než Euronymus a Dead-k tomu sa nevyjadrujem-zlé to celé chápal
      Príspevkov:1
        -->> 4.8.2008 15:36 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
        Re: Re: Re: Vrazdy v (lord belial)
        Varg je primitiv. Euronymous byl také, ale aspoň se zásadně podílel na jednom skvělém albu, což ho samozřejmě nijak neomlouvá z jeho stupidity a vypatlanosti. Co se týče instrumentální zdatnosti, neměli si moc co vyčítat, Euronymous sice hrál o trochu lépe, ale taky to žádný virtuos rozhodně nebyl. Varg u soudu a pak v kriminále plácal různé hovadiny, třeba o tom, že Euronymous měl být homosexuál a pedofil, přitom je známé, že Euronymous měl přítelkyni (údajně spor kvůli slečně také byl jeden z motivů vraždy). Dalším důvodem mělo být uzavření obchůdku Helvete, o němž Varg tvrdil, že se událo na pokyn Euronymovy matky a to prý Varga znechutilo, spíš ale Euronymovi prostě došly prachy. Co se týče Euronymových údajných plánů na zabití Varga, tomu bych vůbec nevěřil. Euronymous neměl na krku zdaleka tolik trestné činnosti jako Varg a obecně to byl větší pózér (hrál si na strašnýho true pure a přitom doma poslouchal Kraftwerk). Spíš se zdá, že to byl člověk s touhou po tom být šéf a legenda a v black metalu prostě viděl šanci se takhle realizovat. Samozřejmě je jasné, že musel mít metal rád jako hudbu, jinak by se k tomu ani nedostal, ale ta vyhlášení války a podobné akty už byly asi spíš hnány tímto.
        Príspevkov:1
          -->> 13.8.2008 15:32 - lordbelial - odpovedaj
          Re: Re: Re: Re: Vraz (Allegor the bloodhunter)
          no to mas pravdu,bol to pozer ten euronymus,videl sa na mtv
          Príspevkov:1
            -->> 18.8.2008 23:51 - Allegor - odpovedaj
            Re: Re: Re: Re: Re: (lordbelial)
            Takhle jsem to nemyslel. jemu nešlo o komerční úspěch, šlo mu spíš o touhu po tom něčemu velet.
            Príspevkov:0

    31.8.2008 13:12 - Thorus - odpovedaj
    Re: Vrazdy v Mayhem (Martin)
    Odlisuj hudobnu podstatu skupiny s jej filozofiou a spravanim. Ja deicide zboznujem kvoli Glenovmu vokalu a kvoli textom ktore ja povazujem za uplne najlepsie co sa tyka Death Metalu. Mayhem ma tiez vybornu hudbu a to ze v kapele boli 2 vrazdy rovnako neriesim ako to ze Glen Benton ma na cele vypaleny obrateny kriz ako dobytok na riti a chvasce sa ze zaziva stahuje kraliky z koze.
    Príspevkov:1
      -->> 2.9.2008 00:17 - Allegor - odpovedaj
      Re: Re: Vrazdy v May (Thorus)
      Jaká druhá vražda byla v Mayhem? Rád se nechám poučit) Pokud tedy nevyznáváš teorii, podle níž zabil Pera Aarseth.
      Príspevkov:0

13.7.2008 13:54 - dzuso - odpovedaj
to martin
Dobre chlapec už poznáme tvoj názor!Nemusíš ho tu ešte 20x napísať a potom ešte 15x na Gorgoroth.Potom je tu chaos v diskusii. K Attilovi,podľa mňa najlepší vokalista v Mayheme.Maniacove šepkačky a dávičky na GDOW sú síce podmanivé ale ale . . . Attilov špecifický vokál mi predsa viac utkvel v pamäti. Koniec koncov najgeniálnejší album mayhem DMDS naspieval on.A to opakujem nejde tam o nejakú hudobnú genialitu alebo progresívnosť,to si každý po vypočutí musí uvedomiť ak nie je hluchý ako poleno,ale album zabíja svojou masakrálne čiernou atmosférou a tá hudba sa popritom dá v pohode aj keď nie je ničím výnimočná ako napr. u Immortalu alebo Emperoru.
Príspevkov:0
1.7.2008 16:21 - Martin - odpovedaj
maďar v metale
Zaujimalo by ma, akym omylom sa dostal Maďar Attila Csihar do takejto kapely? Co uz len Madar moze vediet o metale? Akurat tak velke hovno.
Príspevkov:2
    -->> 6.7.2008 15:06 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: maďar v metale (Martin)
    Ty víš velký hovno. Attila byl vokalistou super blackové kapely Tormentor, která hrála black metal už ve druhé půlce 80. let. Jestli jsi někdy slyšel název alba Anno Domini, tak to je právě od Tormentor. Ale tobě se to asi líbit nebude, protože tam zpívá Attila co zpívá i v Mayhem, vůči kterejm máš dementní komplex.
    Príspevkov:0
    7.7.2008 21:33 - Kindredgod - odpovedaj
    Re: maďar v metale (Martin)
    co by madar mohol vediet o metale? co keby som sa spytal co by napr.slovak vediet o metale?Atilla je skvely black metalovy vokalista ,urcite lepsi nez Maniac.Ale je pravda ze Deada nikto z nich neprekona.R.I.P
    Príspevkov:1
      -->> 10.7.2008 00:59 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
      Re: Re: maďar v met (Kindredgod)
      Dead lepsi nez Attila? V Mayhem nikdy nebyl podle me horsi vokalista nez Dead. Ten chlapek neumel fakt nic, akorat si ustrelil hlavu a je proto v jistych kruzich legendarni. Tak jako on by to oderval kazdy nevykastrovany heterosexualni chlap co neni nemej.
      Príspevkov:1
        -->> 13.7.2008 20:46 - Kindredgod - odpovedaj
        Re: Re: Re: maďar v (Allegor the bloodhunter)
        no mozno ma Atilla nejake pluska co Dead nema ale s Deadom to bol proste Pravy Mayhem.ale Novy Mayhem ma tiez riadne gule a hlavne bez vsetkeho toho podpalovania kostolov je to lepse
        Príspevkov:1
          -->> 18.7.2008 19:22 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
          Re: Re: Re: Re: maď (Kindredgod)
          Dead pokud vím s Mayhem nevydal ani žádnou řadovku, jen něco na nějakou kompilačku a živák. Ve skupině se v podstatě mihnul a kultem se stal proto, protože trpěl depresivními stavy a nakonec se zabil, což považuji za odporné hlavně vůči jemu samotnému. Předtím to byl normální kluk, ne žádný zplozenec pekel, jak z něj udělaly všechny ty legendy o tom, že nenáviděl všechno co nebylo dost černé. zahrál si například v klipu Candlemass, kteří byli heavy-doom.
          Príspevkov:1
            -->> 21.8.2009 21:16 - Poisonblack - odpovedaj
            Re: Re: Re: Re: Re: (Allegor the bloodhunter)
            V ktorom klipe Candlemass si zahral Dead?
            Príspevkov:1
              -->> 26.8.2009 01:55 - Allegor - odpovedaj
              Re: Re: Re: Re: Re: (Poisonblack)
              Bylo to v klipu ke skladbě Bewitched, v jedné scéně tam stojí banda metalistů s otevřenýma hubama a zírá do blba. A jedním z nich je právě Dead.
              Príspevkov:0

27.5.2008 17:22 - Martin - odpovedaj
Mayhem
Toto ze vyznava satanizmus ? Spravil by som im jednu vec. Viem, ze vydali song Pure fuc.g armageddon. Zavrel by som ich do zvukovo upravenej komory. Aby prestali vyznavyt sracky typu satanizmus, pustil by som im DEPECHE MODE/aspon 120 min, dalej nejaky rap. Eminem, Jay Z, Snoop Dogg, a nejake tie cukrovo srackove love songy typu Elton John, George Michael, Backstreet boys/ Hlavne toho Depechu aby bolo pozehnane /trochu ozivit stary spor metal--depeche, Mayhem neznasa klavesy a depeche su cisti klavesaci. hehehe/. Ked chcu Armageddon, tak by som im spravil hudobny Armageddon. Nazor
Príspevkov:1
    -->> 30.5.2008 20:15 - dzuso - odpovedaj
    Re: Mayhem (Martin)
    Chlapec počul si album Grand Declaration Of War?
    Príspevkov:1
      -->> 30.5.2008 23:13 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
      Re: Re: May (dzuso)
      Nech ho bejt, on si prostě vybral skupinu, na kterou bude nadávat. Mě se taky nelíběj třeba Deicide a nemám potřebu lízt na diskuze jejich fanoušků a otravovat s tím jaký jsou Deicide sračky.
      Príspevkov:1
        -->> 19.6.2008 16:40 - dzuso - odpovedaj
        Re: Re: Re: (Allegor the bloodhunter)
        Hej máš pravdu,ale chcel som mu ukázať že GDOW teda závaňa aj ingredianciami ktoré vymenoval a ani o tom manták nevie.
        Príspevkov:1
          -->> 19.6.2008 16:41 - dzuso - odpovedaj
          Re: Re: Re: (dzuso)
          Teda mal som na mysli hlavne elektroniku,aby si niekto nemyslel,že to zaváňa Back Street Boys D.
          Príspevkov:0

24.4.2008 17:03 - Martin - odpovedaj
Napalm death
Napalm Death NIE JE metal, ale grindcore /má v sebe prvky death metalu a hardcore punku/
Príspevkov:1
    -->> 24.4.2008 20:12 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Napalm death (Martin)
    Však grindocre je parodie na death metal. Takový žánr pro ty, kdo by rádi hráli death metal a nemají na to.
    Príspevkov:1
      -->> 29.4.2008 18:15 - lord belial - odpovedaj
      Re: Re: Napalm de (Allegor the bloodhunter)
      práveže aj v grindcore musia týpci vediet hrat-jak by ne.mali sme koncert s jednou grind-gruppe,bubeník sa mi stažoval,že mu po štvrtej skladbe stvrdne zápestie a nemože hrat,pochopil som prečo,jak zacali hrat.grind je tiež svojský štýl a vyjadruje protest a výsmech komerčnej hudbe
      Príspevkov:0

12.4.2008 16:41 - Martin - odpovedaj
Norsky Black metal
Uz ked sme pri tom blacku, hovno vies a taras. Nahodou pocuvam dostatok norskych blackovych kapiel : KEEP OF KALESSIN, SATYRICON, BORKNAGAR, ZYKLON, ENSLAVED, DARKTHRONE, GEHENNA, OLD MANS CHILD. Mimo toho este rad svedskych blackovych kvalitnych veci a Finov, samozrejme. Ale Mayhem nechcem ani vidiet. Lebo ked ich vidim, je mi zle. Fuck off mayhem.
Príspevkov:1
    -->> 18.4.2008 08:29 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Norsky Black metal (Martin)
    Já zase nemůžu vidět parodii na metal jménem Napalm Death. ta kapela ukazuje, jak je možné nic neumět a ještě se proslavit.
    Príspevkov:0

6.4.2008 15:26 - lord belial - odpovedaj
black
oni sa predstavovat nikomu nemusia.napr. na koncerte deicide,glen benton za kazdou skladbou len zarucal názov dalsej a sli zaradom.ale netreba urázat ani iné kapely a uz duplom nie morbid angel a napalm death-sú to rovnako kultové kapely ako mayhem.a root-hudba v pohode,ten big boss-no žiaden boss to není
Príspevkov:1
    -->> 6.4.2008 16:50 - Martin - odpovedaj
    Re: black (lord belial)
    Morbid Angel a Napalm Death milujem. ANI VO SNE by ma nenapadlo urazit tieto kultove kapely. Ale je to super voci svojim fans, ked kapela pride na podium a povie : Pozdravujem Vas, my sme napr. Dark Funeral, sme Svedi, hrajeme black metal a sme radi, ze Vam mozme nieco zahrat. Fans to velmi ocenia. A Big Boss je skutocne Big Boss, lebo osobne mam Root veľmi rad.
    Príspevkov:0

3.4.2008 16:30 - Martin - odpovedaj
Brutal Assault 2006
Co si vlastne tato banda mayhemacka o sebe mysli? nabehli na Brutale na podium : nepredstavili sa, nepovedali, odkial su, aku hudbu hraju, proste nic, cim by si ludi ziskali a zacali rovno hrat. Tvarili sa ako najvacsie hviezdy. HOVNA to boli, a nie hviezdy. Hviezdy boli Morbid Angel, Root, Gorefest, Severe Torture. Mayhem su BANDA, CHAMRAD, BORDEL, ODPAD, CVICENE OPICE. To je moj nazor
Príspevkov:1
    -->> 5.4.2008 17:36 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Brutal Assault 2006 (Martin)
    K jejich show prostě kecání nepatří, to pochop. Srovnávat jejich živou produkci s Root je lapsus. Poslouchat Jiříkovy kecy je utrpení. Mayhem jsou jedna z naprosto nejlepších black metalových kapel všech dob. Nemusí na fesťáku hrát jen kapely, u kterých se může člověk nalitej jak dobytek umlátit v kotli (Morbid Angel, Napalm Death).
    Príspevkov:0

27.3.2008 16:37 - Martin - odpovedaj
Brutal Assault 2008
mayhem bude po dvoch rokoch opat na Brutale. Martin
Príspevkov:1
    -->> 28.3.2008 23:58 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Brutal Assault 2008 (Martin)
    Já to vím a těším se na ně.
    Príspevkov:0

13.3.2008 14:13 - Martin - odpovedaj
Brutal assault 2006
Počul som Mayhem. To, čo hrali na Brutal Assault, by som sa neopovazil nazvat black metal. Tobol BORDEL PSYCHOPAT SHIT METAL. Z blacku mozem IBA Rotting Christ, Impaled Nazarene, Root, Marduk a Keep of kalessin. mAYHEM je BORDEL.
Príspevkov:0
11.3.2008 19:30 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
Fotka
http://www.wearworx.com/projects/Attila/200712france/IMG_0017.JPG Speciálně pro kreténa Martina. Fanatický náckové jak řemen)
Príspevkov:1
    -->> 12.3.2008 20:09 - dzuso - odpovedaj
    Re: Fotka (Allegor the bloodhunter)
    ROFLLL to kde si vyhrabal?
    Príspevkov:1
      -->> 13.3.2008 12:50 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
      Re: Re: F (dzuso)
      Na to dával někdo odkaz na metalopolis.net
      Príspevkov:0

1.3.2008 16:00 - Martin - odpovedaj
Bordel shit psychopat metal
na Mayhem poviem iba jedno > SATANISTICKY A FASISTICKY BORDEL. Z celej duse im prajem rozpad. radsej pocuvam Morbid Angel, cannibal Corpse, Deicide, Obituary, Carcass, Napalm Death . FUCK OFF MAYHEM
Príspevkov:1
    -->> 5.3.2008 16:48 - Deathcult - odpovedaj
    Re: Bordel shit psychopat metal (Martin)
    ocuvaj ty si nejaky jebly.ked ich nenavidis naco lezes na ich stranky? a uz fakt nechapem kde si zobral ze su fasisti.podla mna si len obycajny zakomplexovany debilek
    Príspevkov:0

26.11.2007 23:53 - Dracco - odpovedaj
Maniacova latina
Drahy moji potom, čo som preložil texty z GDOW, ktoré si už možete prečítať, a z Wolfs Lair Abbys musím podotknúť, že Maniacova latina tiež nie je bohviečo.
Príspevkov:1
    -->> 28.11.2007 16:29 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Maniacova latina (Dracco)
    Ale Maniac pokud vím studoval klasickou filozofii, takže by to měl trochu umět. Asi už si to vychlastal z hlavy.
    Príspevkov:1
      -->> 28.11.2007 19:26 - Dracco - odpovedaj
      Re: Re: Maniacova la (Allegor the bloodhunter)
      V každom pripade nech by uz studoval akokolvek pilne po tolkych, opiciach a deliriach z tych liekov co donho pchaju zakazdym ked po koncerte skonci v nemocnici. skratka jeho schopnost sa tymto okrese
      Príspevkov:1
        -->> 29.11.2007 13:10 - Allegor - odpovedaj
        Re: Re: Re: Maniacov (Dracco)
        Jeho život, asi ho to bavilo Prej občas byly problémy s uskutečněním koncertu, protože Maniac se zřezal a nebyl schopnej zpívat
        Príspevkov:1
          -->> 17.12.2007 09:55 - Dracco - odpovedaj
          Re: Re: Re: Re: Mani (Allegor)
          Raz zanho dokonca musel pesnicku dospievat Blasphemer
          Príspevkov:1
            -->> 23.12.2007 11:12 - dzuso - odpovedaj
            Re: Re: Re: Re: Re: (Dracco)
            Ale napriek tomu mal výborné texty,vidno že nad tým veľa rozmýšľaľ a že obyčajne veľa rozmýšľal,až mu s toho preplo!
            Príspevkov:1
              -->> 19.2.2008 20:28 - Allegor - odpovedaj
              Re: Re: Re: Re: Re: (dzuso)
              Já mám za to, že to nebyl hloupý chlápek, resp. není. Dead byl takový kašpar s IQ tykve, ale Maniac byl cvok, nicméně asi celkem inteligetní. Ale nejlepší jsou teď ty texty na Ordo Ad Chao od Attily.
              Príspevkov:0

27.10.2007 14:57 - Dracco - odpovedaj
Deconsecrate
Gorgoroth slušne pokračujú v tom, čo začali Mayhem, či už to začali z inštinktu odplaty, spravodlivosti a pravdy alebo len z pubertálnej hlúposti. Mayhem vypaľovali kostoly a ničili kresťanské symboly. pokračovali v tom i ďalší a všetky tieto veci boli väčšinou robené pre dobro ľudí. Je však ale dlhodobo známe, že náslím sa vyvolá len ďalšie násilie. Naproti tomu Gorgoroth len svojou tvorbou a neústupčivým postojom dokázali pre začiatok vypudenie výučby náboženstva na školách čím sa deťom, ktoré sú citlyvé a formovateľné zamedzí prístup k jednému veľkému škodlivému a a degradujúcemu faktoru. Česť im. Česť Gorgorothu
Príspevkov:1
    -->> 28.11.2007 16:30 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Deconsecrate (Dracco)
    Jak to asi mohli Gorgoroth dokázat? To mi fakt vysvětli.
    Príspevkov:1
      -->> 28.11.2007 19:25 - Dracco - odpovedaj
      Re: Re: Deconsec (Allegor the bloodhunter)
      Tlakom, skratka prilis sa to bylo. Ich hudba a osnovy vyucby. V norsku nie je black metal na periferii ale je ovela viac stredoprudovy a ovela viac oblubeny. Decka si z toho nieco vezmu a pokial su rozumne neda sa to jednoducho spojit. Pozri nemienim sa hadat. Ale moj nazor na tuto problematiku je dlhodobo znamy.
      Príspevkov:0

21.9.2007 21:57 - dzuso - odpovedaj
Life Eternal
Všimol som si že v tejto pesničke (je výborná) vládnu dva skvelé faktory a to výborná basová linka(až sa čudujem vzhľadom k Vargovi) a perfekrný hlas Attilu,lepší je už len vo Funeral Fog!
Príspevkov:1
    -->> 22.9.2007 16:18 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: Life Eternal (dzuso)
    Moje favorizovaná z DMDS je samotná titulní DMDS s tím hymnickým vokálem a potom Cursed in eternity, která je naprosto dokonale zlá. Vůbec DMDS je asi nejzlejší album co kdy vzniklo, snad mu může konkurovat Armada od Keep of kalessin a možná v něčem Blood fire death od Bathory, to sice není nijak nekro, ale taky to má takovou pochmurnou středověkou atmosféru.
    Príspevkov:0

31.8.2007 08:41 - dzuso - odpovedaj
preklady
Pozerám že tie preklady sú v pohode.Text Freezing Moon nemá chybu!Myslím teraz že ako je to pekný text.
Príspevkov:2
    -->> 8.9.2007 17:28 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
    Re: preklady (dzuso)
    Mayhem mají některý dobrý texty, oni byli idioti jako lidi, ale v hudbě kupodivu tak moc ne, i když na Deathcrush a PFF to je hodně funny.
    Príspevkov:0
    19.9.2007 14:28 - Dracco - odpovedaj
    Re: preklady (dzuso)
    Vdaka za uznanie , texty budú samozrejme pribúdat takze sa zatial mozete tesit na preklady ordo ad chao
    Príspevkov:0

28.8.2007 01:29 - Allegor the bloodhunter - odpovedaj
songy Mayhem
Vždycky jsem měl zato, že Mayhem jsou primitivní na zahrání, ale ona to zas taková sranda není, u Pagan fears jsem kupříkladu zkoušel basu, trochu jinou než je na nahrávce, a není to tak primitivní jak se zdá.
Príspevkov:0
 
»
Tvoje obľúbené položky
Tvoje obľúbené položky
»
Najnovšie videá
Najnovšie videá

»
Tvoje obľúbené piesne
Tvoje obľúbené piesne
»
Najnavštevovanejšie piesne
Najnavštevovanejšie piesne
»
Nové albumy interpreta
Nové albumy interpreta



home | interpreti | nové piesne | cd & dvd shop | pripomienky/nápady | kontakt | ochrana údajov | inzercia
(C) 2002 - Pavol Bacigál - kontakt: info@supermusic.sk