Bloc Party


piesne (62)

  texty (61)
  akordy (0)
  taby (1)
  preklady (0)


články (61)
Fotky (38)
diskografia
v obchode
odkazy




pridaj vlastný článok

Bloc Party:
AUDIO: Bloc Party vysílají do světa chytlavý song 'Keep It Rolling'. Screamo
feeling mu dodal KennyHoopla
- Koncem dubna jsme informovali o novém singlu od Bloc Party "High Life", který byl ale s... - musicserver.cz


Bloc Party:
AUDIO: Bloc Party jsou zpět. Singl 'High Life' je ale nemastný,
neslaný
- Když minulý rok kapela Bloc Party vydala svou již šestou řadovku "Alpha Games", pře... - musicserver.cz


Bloc Party:
AUDIO: Kele láká singlem 'True Love Knows No Death' na novou desku - Šestá studiovka Keleho Okerekeho z Bloc Party je připravená na březen tohoto roku. J... - musicserver.cz


Bloc Party:
RECENZE: Bloc Party jsou zpátky. 'Alpha Games' je ovšem navzdory pauze
uspěchaná deska
- Bloc Party za dobu své existence vyzkoušeli řadu žánrů. A to ať už jako kapela ne... - musicserver.cz


Bloc Party:
Nová alba: Rammstein, Shalom, Bloc Party i Blossoms - Fanoušci skupiny Rammstein mají jistě radost z nové desky svých oblíbenců. Vyšla... - novinky.cz


Bloc Party:
Nové desky 17/2022 - od Rammstein přes Bloc Party po Martina Garrixe - Tentokrát se nad všemi hudebními novinkami rozehřmí "Zeit" německých Rammstein. Ve... - musicserver.cz


Bloc Party:
VIDEO: Bloc Party si v klipu k songu 'The Girls Are Fighting' užívají
násilí
- Druhý singl z nadcházející dubnové desky Bloc Party je venku. Po pilotu "Traps" nab... - musicserver.cz


Bloc Party:
AUDIO: Bloc Party otvírají novou kapitolu singlem 'Traps' - Bloc Party se svým příznivcům naposledy ukázali v letech 2018 a 2019, kdy projížd... - musicserver.cz


Bloc Party:
Bloc Party zavzpomínají na "Silent Alarm" sérií koncertů - musicserver.cz


Bloc Party:
Young Legionnaire vydávajú druhý album - zst


 

Bloc Party

Fanúšikov: 0



A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z



ako:
Diskusia - Bloc Party:
Diskusia - Bloc Party:
>> Napíš tvoj názor
Príspevkov:17
17.9.2007 08:40 - katjanoren@azet.sk - odpovedaj
mp3
nema niekto cas poslat mi ich album?mne sa zacali pacit,ale este ich nemam. moj email katjanoren@azet.sk
Príspevkov:0
9.9.2007 00:50 - andy - odpovedaj
BP
Hunting for witches je genialny song
Príspevkov:0
4.7.2007 17:08 - Hanny - odpovedaj
klip
prave som videla novy klip od blocacov.je sice jednoduchy bez deja, ale v jednoduchosti je krasa. mne sa veelmi paci.a hunting for witches si klip urcite zasluzi.
Príspevkov:1
    -->> 28.7.2007 20:06 - Scumbag - odpovedaj
    Re: klip (Hanny)
    Jop je to super klip aj pesnicka .sice bez deja ale v tom je ta krasa ako si uz spomenula .hmm ty si velky fanusik bloc party alebo len taka ze obcas vypocujes?
    Príspevkov:1
      -->> 14.8.2007 13:41 - Hanny - odpovedaj
      Re: Re: (Scumbag)
      ja sa pokladam za velkeho fanusika.vzdy ked pre teba niekoho hudba nieco znamena tak asi si velky fanusik.urcite by som rada chalanov videla nazivo a som optimista a verim ze pridu raz v dalekej buducnosti na nejaky festivalik. a ty si velky fanusik?
      Príspevkov:1
        -->> 21.8.2007 14:20 - Scumbag - odpovedaj
        Re: Re: (Hanny)
        hehe suhlasim s tebou a dufam tiez ze sa niekedy zastavia =).mno ja som az moc velky fanusik do nich,u mna je to v podstate kapela number ONE =).vsetko co sa dalo som od nich zohnal len chýba im nejake DvD =(.a mozno aj maju len ja o tom neviem heh
        Príspevkov:1
          -->> 22.8.2007 11:33 - Hanny - odpovedaj
          Re: Re: (Scumbag)
          moja no.1 kapela sice nie su, ale aj tak su dost vysoko v mojom rebricku bohuzial mne chyba vela songov.mam len ich albumy, ale co maju vselijake bonusy na singloch atd.tak tie my chybaju.bud v klude, myslim ze ziadne dvd este nemaju a ked ho mat budu tak takemu big fan ako si ty urcite daju vediet inak nezda sa ti ze sa chalani niekedy nevedia odviazat? su taky vazny vacsinou
          Príspevkov:1
            -->> 23.8.2007 15:43 - Scumbag - odpovedaj
            Re: Re: (Hanny)
            hehe ked to hovoris tak dufam ze daju vediet =).mno vlastne ked nad tym tak rozmyslam tak v podstate mas pravdu,bo aj ja som nad tym rozmyslal a veru povacsine su taky vaznejsi.priznam sa nie ze by mi to nejak vadilo .uz som si na to aj zvykol ze to proste patri k nim ale tak obcas by sa aj mohli .a ake pesnicky patria medzi tvoje take naj od nich?
            Príspevkov:1
              -->> 24.8.2007 12:25 - Hanny - odpovedaj
              Re: Re: (Scumbag)
              ani mne to nejak extra nevadi ze su stale taky vazny.nie su afektovany to sa mi na nich paci.ak by som ti mala vymenovat vsetky songy co mam od nich najradsej tak by to bol velmi dlhy zoznam ale naj su: like eating glass, helicopter, she´s hearing voices, blue light, banquet je pecka a prva pesnicka co som od nich pocula a z Weekendu mam rada uniform,hunting.,song for clay, prayer a sunday.asi tolko a to som ich vela este nepocula.pritom to bola taka nahoda ked som zistila ze nejaka skupina bloc party existuje
              Príspevkov:1
                -->> 26.8.2007 19:56 - Scumbag - odpovedaj
                Re: Re: (Hanny)
                pekne povedane =) .jop presne nech aj ostanu nadalej taky aky su bo inak by to bola velka skoda keby sa nejak pokazili =(.hehe super vyber pesniciek =).moja prva od nich bola Pionners.ale keby som to mal menovat ja tak zo Silent alarmu su u mna NAJ:So here we are,Banquet,Positive tension a asi Compliments.z Weekendu je uplne genialne dielo podla mna KREUZBERG! =),i still remember a Prayer a co sa tyka singlov je uplne naj naj naj Two more years =)
                Príspevkov:1
                  -->> 27.8.2007 12:18 - Hanny - odpovedaj
                  Re: Re: (Scumbag)
                  od bloc ani byt zly vyber nemozesom zvedava kedy ich zacnu hravat viac radia atd.aj ked mne vyhovuje ze bloc vela ludi nepozna.nevedia o co prichadzajua kde si prvy krat pocul pioneers?
                  Príspevkov:1
                    -->> 27.8.2007 16:53 - Scumbag - odpovedaj
                    Re: Re: (Hanny)
                    Jop presne s tebou suhlasim =) .no ale radio Fm hrava najviac alternativne a indie tak tam ich mozes obcas pocut aspon ja som pocul =).tiez si myslim,takto je to ovela lepsie ze ich pozna malo ludi a niesu taky komerčny.bo komercia robi svoje a ktovie aky by z nich boli potom ludia,len namysleny a vela by si mysleli o sebe ze nas vsade davaju =x.toto je uplne naj.Verim tomu ze su dost rozumny nato aby sa nepokazili.Mno pionners som videl prvykrat ako klip na Mtv a odvtedy jak som si zohnal Silent alarm som zistil ze postupne kazda pesnicka je niecim uzastna =)
                    Príspevkov:1
                      -->> 28.8.2007 10:34 - Hanny - odpovedaj
                      Re: (Scumbag)
                      v radiu som ich tusim pocula 2 razy, ale radio aj tak nepocuvam, tak ani moc nemam prehlad teda neviem si predstavit rusella ako nejakeho namysleneho typka, sak na to on nema ani povahu.hehe hovorim to jak keby som ho poznala osobneach no ja mtv nemam.skoda.a co este pocuvas okrem bloc?
                      Príspevkov:1
                        -->> 28.8.2007 22:16 - Scumbag - odpovedaj
                        Re: (Hanny)
                        tomu ver heh ani ja keleho si neviem predstavit ako nejakeho takeho typka heh.okrem bloc party co este cuvam? hmm no milujem Stereophonics! dalej muse,arcade fire,queens of the stone age,paramore,killers,blink,marilyna mansona a tak a ty?
                        Príspevkov:1
                          -->> 30.8.2007 14:05 - Hanny - odpovedaj
                          Re: (Scumbag)
                          no ja uplne zboznujem incubus a hoobastank.dalej arctic monkeys, the killers, taking back sunday, MCR, coldplay, fall out boy, jimmy eat world, foo fighters, kaiser chiefs, phantom planet ale vypocujem si aj stereophonics aj muse su dobry.a na myspace som si vsimla kapelku the hemingway solution a vyzeraju celkom nadejne.to by bolo asi aj vsetko
                          Príspevkov:1
                            -->> 30.8.2007 21:34 - Scumbag - odpovedaj
                            Re: (Hanny)
                            noooo dobry vyber .taking back sunday aj kaiserov pocuvam tiez .len mi to vtedy nejak vypadlo aj mcr su dobry a v minulosti som najviac fičal na HIM ale podla mna sa strasne pokazili skomerncili a tie nove pesnicky sa mi uz vobec nepacia :-X.
                            Príspevkov:1
                              -->> 4.9.2007 14:07 - Hanny - odpovedaj
                              Re: (Scumbag)
                              ja som neni moc dobry odbornik na skupiny ktore skomercneli.neviem to posudit.ak robia stale dobru hudbu ktora sa mi paci, tak komerciu hadzem za hlavu.pre mna je komercna rihana a podobne ehmm.taking to je uplne namakana kapela to bola laska na prve pocutie aj ked ich dlho nepoznam
                              Príspevkov:1
                                -->> 5.9.2007 18:11 - Scumbag - odpovedaj
                                Re: (Hanny)
                                No taking back sunday pocuvam uz nejaku tu dlhu dobu tusim od minuleho leta jak zacali s pesnickou Makedamnsure =).no u mna HIM uz preto bo kazdy o nich vie a uplne sa hudbou pokazili proste sa mi uz nepacia tie nove pesnicky absolutne a to som bol kedysi fanatik .a pocuvas aj slovenske ako Cliche ,Vetroplach? =)
                                Príspevkov:1
                                  -->> 6.9.2007 13:23 - Hanny - odpovedaj
                                  Re: (Scumbag)
                                  slovenske kapely nepocuvam vobec, ked uz tak tak si vypocujem krystof alebo sunshine.sice ceske, ale dobre ale vetroplach ma celkom dobru tu pesnicku letnu pri tej vode. blbe je ze vela dobrych slovenskych kapiel je neznamych.aspon si to ja myslim.ked som pocula makedamnsure cely den som si to spievala a ani za svet som nemohla prist na to kto to je, az som konecne narazila na taking.ale aj tak naj kapela je incubus
                                  Príspevkov:1
                                    -->> 6.9.2007 16:06 - Scumbag - odpovedaj
                                    Re: (Hanny)
                                    no aj ceske su fajn ale tie zase ja moc nepocuvam heh .ta pri tej vode sa vola podte k nam =) jop ta je super =) .no u mna je to tak dost ze dilema bo bloc party aj stereophonics su u mna na rovnakej urovni cize tazke pre mna hehe
                                    Príspevkov:1
                                      -->> 7.9.2007 14:44 - Hanny - odpovedaj
                                      Re: (Scumbag)
                                      stereophonics sa teraz nejak odmlcali? uz dlho som od nich nepocula nieco nove.takze keby dali battle stereo.a bloc tak si asi nevyberes ze? ja to tiez tak mam s incu a hoobs.ake mame vonku krasne britske pocasie, ze?:-(
                                      Príspevkov:1
                                        -->> 7.9.2007 22:24 - Scumbag - odpovedaj
                                        Re: (Hanny)
                                        no stereaci zachvilu vydaju novy ocakavany album na ktory sa uz neviem dockat bo kazdy ho chvali a ja som pocul len jeden song odtial a je uplne UZASTNY! =) no ale tomu ver taky battle tak koncim hehe no jo uplne britske pocasie ale uz je nejak dlho cize uz by aj stacilo
                                        Príspevkov:1
                                          -->> 9.9.2007 13:33 - Hanny - odpovedaj
                                          Re: (Scumbag)
                                          tak to som aj ja zvedava ako uspeju stereo s novym cd.budem drzat palce, ale to nebudu potrebovatto je zvlastny kontrast ze mas rad stereo a bloc a aj mansonaako to pocasie mi uz leze na mozog.uplne ma deprimuje, ale dnes to uz vyzera lepsie
                                          Príspevkov:1
                                            -->> 9.9.2007 14:54 - Scumbag - odpovedaj
                                            Re: (Hanny)
                                            No jo konecne uz je trosku lepsie to počasie =) tak snad to zas nejaku tu dobu vydrzi .no jo je to take divne bo Manson je uplne ina kategoria ale tak pacia sa mi od neho pesnicky este aj Bloodhound gang a cKy ale inak skor alternativa a najviac indie a britske =) cize bloc party 4 ever! =)
                                            Príspevkov:1
                                              -->> 10.9.2007 14:47 - Hanny - odpovedaj
                                              Re: (Scumbag)
                                              bloodhound gang boli tusim aj na slovensku, ze? aj mne to tak najviac vychadza ze alt a indie rock.ale nerada skatulkujem hudbu napr.MCR a emo?proste nezmysel pocuvas aj snow patrol alebo coldplay?
                                              Príspevkov:1
                                                -->> 10.9.2007 18:48 - Scumbag - odpovedaj
                                                Re: (Hanny)
                                                hehe jop boli aj na slovensku minuly rok u nas v BA na valentina .no jop ze som emo bo pocuvam MCr,fall out boy a panic at the disco .no pocuvaj snow patrol aj coldplay ale coldplayakov o nieco viac
                                                Príspevkov:1
                                                  -->> 11.9.2007 16:04 - Hanny - odpovedaj
                                                  Re: (Scumbag)
                                                  aj si bol na tom valentinskom koncerte ej boha ja sa uz neviem dockat chem v ba.to bude rozbijacka.teda aspon dufam!aj to super vychadza presne pred prazdninami.panic sa tiez nejak odmlcali nejak dlho od nich nic nove. tesim na ich cd uz by si mohli svihnutcoldplay je uplne namakana kapela, hlavne parachutes sa im dost vydaril
                                                  Príspevkov:1
                                                    -->> 11.9.2007 21:39 - Scumbag - odpovedaj
                                                    Re: (Hanny)
                                                    hehe tou rozbijackou myslis McR v blawe? .a pojdes? .ja nejdem bo som bol na nich v prahe ked boli s billy talentom a uz ma uplne presla chut cize aspon som usetril heh.jop coldplay je dost squele sice nepoznam vsetky pesnicky ale uplne genialne co je od nich su podla mna dont panic.Scientist a fix you
                                                    Príspevkov:1
                                                      -->> 12.9.2007 14:16 - Hanny - odpovedaj
                                                      Re: (Scumbag)
                                                      hej idem a myslim si ze to stoji za to.listok zas neni tak drahy a je to blizko.hlavne sem po velmi dlhej dobe ide konecne normalna kapela a nie nejaky veterani na dochodku ako george michael a pod.aspon sa mam na co tesit.a praha by nikdy neprichadzala nateraz do uvahu a uz vobec nie koli chem.ale vazne sa tesim
                                                      Príspevkov:1
                                                        -->> 12.9.2007 17:34 - Scumbag - odpovedaj
                                                        Re: (Hanny)
                                                        No ja som mal odvoz vsetko vybavene a stalo ma to len 600 sk dokopy cize to bolo v pohode a bolo tam fajn len 9000 emačov a pozerov pokope je dost velky masaker .a ty si vlastne odkial?
                                                        Príspevkov:1
                                                          -->> 13.9.2007 16:19 - Hanny - odpovedaj
                                                          Re: (Scumbag)
                                                          v blave ich chvalabohu 9000 nebude. tiez som rozmyslala nad tymi emo xichtmy co tam dojdu , ale co uz ja tam idem koli chem nie koli nejakym trapkom co sa neviem na co hraju.tych mam tazko v pazino som z pezinka, poznas?
                                                          Príspevkov:1
                                                            -->> 14.9.2007 15:20 - Scumbag - odpovedaj
                                                            Re: (Hanny)
                                                            jop presne moja rec sak potom mi povies kolko emo pooozerov si tam buchala po hlave od nervov hehe.z pezinka to nemas daleko fajn jasne ze poznam hehe
                                                            Príspevkov:1
                                                              -->> 15.9.2007 23:43 - Hanny - odpovedaj
                                                              Re: (Scumbag)
                                                              jasne dam vediet, ved sama som zvedava ako to tam dopadne.len aby netrieskali do hlavy mna hej nemam to daleko to je super.ty chodis casto na koncerty?
                                                              Príspevkov:1
                                                                -->> 16.9.2007 12:47 - Scumbag - odpovedaj
                                                                Re: (Hanny)
                                                                aaale nemyslim si ze oni budu trieskat teba.nemaju ani narok hehe.na koncerty? .hmm no ako sa to vezme ak pride nejaka kapela ktoru ocuvam sem abo na nejaky fest raz za 3 roky tak ju musim vidiet alebo potom na take ako je vetroplach,cliche ked niekde vystupuju a tak
                                                                Príspevkov:1
                                                                  -->> 18.9.2007 15:48 - Hanny - odpovedaj
                                                                  Re: (Scumbag)
                                                                  tak to mas dobre.az na to ze sem tie kapely moc casto nechodia:-( ja by som tiez rada isla na nejaky nova rock alebo rock 4 people .bol si aj na hodokvase ked bol este v pezinku?
                                                                  Príspevkov:1
                                                                    -->> 20.9.2007 21:59 - Scumbag - odpovedaj
                                                                    Re: (Hanny)
                                                                    hehe v pezinku som nebol ani raz a ani neviem kedy tam bol hodokvas ale na tento posledny som chcel ist kvoli placebu ale nevysli peniaze a ani som nemal s kym cize skoda no a ty si bola?
                                                                    Príspevkov:1
                                                                      -->> 22.9.2007 13:54 - Hanny - odpovedaj
                                                                      Re: (Scumbag)
                                                                      heh no bola som pred dvoma rokmi za plotom:-D vtedy tu bol hodokvas naposledy ale nebola som vnutri bo som bola este moc mlada na to aby som tam isla.a myslela som si ze sak co pojdem o rok.oser.ale vtedy sa tu v pk aspon daco dialo teraz je tu uplny kapor a jedine co tu mame je vinobko prave teraztakze sa tesim.
                                                                      Príspevkov:1
                                                                        -->> 22.9.2007 19:29 - Scumbag - odpovedaj
                                                                        Re: (Hanny)
                                                                        hehe za plotom ale tak aspon trosku si videla nie? lepsie ako vobec nic .no to ti verim ze kapor uff no je to dost nanic potom ale sak aspon to vinko si teda uži ked ho tam mate momentalne
                                                                        Príspevkov:1
                                                                          -->> 23.9.2007 21:55 - Hanny - odpovedaj
                                                                          Re: (Scumbag)
                                                                          dikyno hej videla som dost vela dredacov a podobnych tipkov ako idu donutra ale na druhu stranu, vsetko som pocula lebo to bolo blizko na luke a vsetok hluk sa tu odrazal.to boli casy:-D ach no uz je aj po vinobku zas az o rok.:-(
                                                                          Príspevkov:1
                                                                            -->> 25.9.2007 20:16 - Scumbag - odpovedaj
                                                                            Re: (Hanny)
                                                                            hehe tak to si mala potom kvalitne pohlady .no sak neboj aj ked bude zase o rok tak to rychlo prejde .a inak ako sa volas?
                                                                            Príspevkov:1
                                                                              -->> 26.9.2007 19:51 - Hanny - odpovedaj
                                                                              Re: (Scumbag)
                                                                              hej to som mala no dufam ze to ubehne rychlo lebo skola ma straaaaasne ubija.fuj.no volam sa Hanka.vlastne Hana ale to sa mi nepaci lebo ked si to povies nahlas tak to je jak nadavka.Hana! buee.a ty sa ako volas?
                                                                              Príspevkov:1
                                                                                -->> 27.9.2007 13:19 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                Re: (Hanny)
                                                                                no sak jo pravda ja tiez skolu tak nejak sa snazim odflakat hehe.ale ubehne to neboj .aaale neni zle to meno,pocul som aj ooovela horsie .ja som michal .
                                                                                Príspevkov:1
                                                                                  -->> 27.9.2007 15:13 - Hanny - odpovedaj
                                                                                  Re: (Scumbag)
                                                                                  no hej su aj ovela horsie:-D :-D taka zofia by som byt nechcela hehe.michal je pekne meno ja sa riadim heslom ze umenie zit spociva v tom vediet sa vcas rozhodnut na co sa skor vysrat.uplne trefne na skolu.ty si kolkatak?
                                                                                  Príspevkov:1
                                                                                    -->> 28.9.2007 14:01 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                    Re: (Hanny)
                                                                                    no skola ty kkz konecne je vikend .skolu uz fakt nemusim ale je lepsia ako prax .ja som tretiak a ty?
                                                                                    Príspevkov:1
                                                                                      -->> 28.9.2007 19:18 - Hanny - odpovedaj
                                                                                      Re: (Scumbag)
                                                                                      :-D no ja prax nemam tak neviem porovnat.pre mna je skola proste hrozna sama o sebe.ja som druhacka.tomu ver vikend.omg konecne sa aspon vyspim.kua.uz nech je seckych svatych nech mame pokoj aspon na par dni.inak vsetko naj k zajtrajsim meninam:-D pekne ti to vyslo na sobotku
                                                                                      Príspevkov:1
                                                                                        -->> 28.9.2007 19:38 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                        Re: (Hanny)
                                                                                        no nechci vediet prax je horsia ako skola .v skole su aspon haluze a spoluziaci ale na praxi je nuda alebo robota co ta vobec nebavi pche .hehe dakujem jop vyslo fajn tak akurat.a dneska som si zohnal Bloc party B-sides.to je album 11 pesniciek co dali ako bonusove cd k weekend in the city a celkom slusne pesnicky tam maju
                                                                                        Príspevkov:1
                                                                                          -->> 30.9.2007 15:13 - Hanny - odpovedaj
                                                                                          Re: (Scumbag)
                                                                                          si si to stiahol? to su nejake remixy abo uplne nove songy? som citala niekde ze uz idu nahravat novy albun teraz v zime.na prax sa aspon nemusis ucit, ale mna moja skola tak hrozne nebavi.velmi zle som si asi vybrala:-( a co uz len 2 roky:-D
                                                                                          Príspevkov:1
                                                                                            -->> 30.9.2007 20:06 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                            Re: (Hanny)
                                                                                            jop aj ja som cital ze v zime začnu nahravat nove cd tak snad to neposeru =).bo by bola ale veeelka skoda ked maju take 2 super albumy .tam niesu remixy to su uplne ine pesnicky niektore by si mala na singloch a inak je to take bonusove cd k weekendu limited editon =) je to celkom slušne ale na samotny album to nema podla mna heh
                                                                                            Príspevkov:1
                                                                                              -->> 1.10.2007 18:52 - Hanny - odpovedaj
                                                                                              Re: (Scumbag)
                                                                                              to velmi pochybujem ze by to posrali. ja im verim a ked sa tak nahlia zas nahravat tak su asi spokojny s materialom.hmm no musim kuknut na torr ci to tam najdem:-D ty si z blavy?
                                                                                              Príspevkov:1
                                                                                                -->> 2.10.2007 20:23 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                Re: (Hanny)
                                                                                                no sak tiez si myslim ze Blocaci by to nepokazili ale tak snad to bude aspon tak dobre ako weekend in the city bo lepsie ako silent alarm uz nebude nic podla mna =).jop som z blawy.
                                                                                                Príspevkov:1
                                                                                                  -->> 6.10.2007 12:44 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                  Re: (Scumbag)
                                                                                                  no je to dost mozne ze lepsie ako silent nebude.vlastne je to dost pravdepodobne,ale som zvedava ci budu robit take halo okolo 3 cd ako robili okolo toho druheho.myslim novinarov.aj tak nechapem co seci maju s tymi druhymi cd kapiel.ci uz bloc, killers alebo arctic monkeys.mna nesklamal ani jeden.a urcite ma nesklamu ani dalsie.:-D
                                                                                                  Príspevkov:1
                                                                                                    -->> 6.10.2007 17:47 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                    Re: (Hanny)
                                                                                                    hehe no sak verim tomu ze bloc party nesklame fandov .no Arctic monkeys sa mi viac pacil prvy album ako druhy.a od Killers asi tiez.ale Sam town neni zly album v pohode ale Hot fuss malo viacero lepsich pesniciek =)
                                                                                                    Príspevkov:1
                                                                                                      -->> 6.10.2007 18:20 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                      Re: (Scumbag)
                                                                                                      hej to je pravda.mne sa tiez viac pacilo prve od arctic.bo to bolo daco nove pre mna, ale aj tak patria u mna k naj skupinam.od killers su podla mna rovnako dobre akurat ten brandon mi zacina byt nejaky nesympaticky:-/
                                                                                                      Príspevkov:1
                                                                                                        -->> 7.10.2007 13:48 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                        Re: (Hanny)
                                                                                                        No sak jop taky iny strasne važny a dolezity ako keby chcel byt.To mas to iste ako pri fall out boy.ten bassak pete wentz ma v kazdom klipe hlavnu rolu.vsade sa pcha a proste tak a ostatny uplne v zadu ako keby to bola jeho kapela.
                                                                                                        Príspevkov:1
                                                                                                          -->> 7.10.2007 21:43 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                          Re: (Scumbag)
                                                                                                          tak s tym petom si to totalne trafil.aj mne leze na nervy.pritom patric je taky sympatak.ale asi neni ten pozersky typ:-D na druhej strane kapela potrebuje lidra.a on ich dobre predava vis babenky nanho letia. brandymu slava stupla do hlavy co sa da robit to asi bude dan za slavu.
                                                                                                          Príspevkov:1
                                                                                                            -->> 8.10.2007 16:41 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                            Re: (Hanny)
                                                                                                            Jop presne aj brendon este pri prvych songoch z Hot fussu bol uplne v pohodicke aj viac sympaticky aj lepsie vyzeral a jak zacalo sam tawn a where you when young tak sa to dojebalo
                                                                                                            Príspevkov:1
                                                                                                              -->> 9.10.2007 15:18 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                              Re: (Scumbag)
                                                                                                              :-D ale mu tu nakladame, kovbojovi.teraz vyzera hrozne staro.kde su tie casy ciernych vlasov a ocnych liniek:-D cest ich pamiatke.
                                                                                                              Príspevkov:1
                                                                                                                -->> 14.10.2007 18:05 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                Re: (Hanny)
                                                                                                                no hej to mas pravdu .cest pamiatke smile like you mean it a somebody told me .ach jaj vzdy sa nejak pokašlu dobre kapely.
                                                                                                                Príspevkov:2
                                                                                                                  -->> 17.10.2007 15:54 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                  Re: (Scumbag)
                                                                                                                  chvalabohu nie vzdy a vsetky.a killers nie su zly ja ich mam rada.teda hudbu.hrob im este nekopem
                                                                                                                  Príspevkov:0
                                                                                                                  17.10.2007 15:59 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                  Re: (Scumbag)
                                                                                                                  este som cela ze maju kills novy singel neviem ci si ho pocul.maju ho na oficialke a neni to zle.bolo aj lepsie ale celkom sa mi to paci.skorej pokracko sam´s town.tesim sa ked budem mat nove cd jak to snimi vlastne dopadne
                                                                                                                  Príspevkov:1
                                                                                                                    -->> 17.10.2007 16:51 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                    Re: (Hanny)
                                                                                                                    hehe do hrobu .Jop aj ja som pocul nieco o novom singlu ale este som ho nepocul cize neviem ale tiez som zvedavy na 3 album .radsej keby sa podobal na hot fuss by som neprotestoval a poznas skupinu The Thrills?
                                                                                                                    Príspevkov:1
                                                                                                                      -->> 18.10.2007 19:42 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                      Re: (Scumbag)
                                                                                                                      nie nepoznam.nejaky novy objav? ja by som tiez bola radsej keby to bolo skorej ako hot fuss.ale toho sa uz urcite nedockame.stale nechapem co je to nove cd killers.su tam aj bonusy z townu aj mr.brightside tusim, nejake nove.musit to zistit
                                                                                                                      Príspevkov:1
                                                                                                                        -->> 18.10.2007 19:53 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                        Re: (Hanny)
                                                                                                                        hehe no to vyzera na peknu zmiešaninu tiez som zvedavy,sak skus zistit .no ani nie novy objav teda pre mna hej heh oni su podobny ako killers ale podla mna ovela lepsi,aj hlas spevaka aj pesnicky .sak kukni an youtube a potom povedz
                                                                                                                        Príspevkov:1
                                                                                                                          -->> 19.10.2007 18:21 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                          Re: (Scumbag)
                                                                                                                          au to bolelo.lepsi ako killers?no nemyslim si, ale su dobry.zistila som ze jednu pesnicku davali na vh1 tusim big sur sa vola nejsom isty na tom cd killers su asi covery len a nejake ich prerobene pesnicky.myslim ze to bude ok ak bo nebude nejake country to by bol dost des
                                                                                                                          Príspevkov:1
                                                                                                                            -->> 19.10.2007 20:53 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                            Re: (Hanny)
                                                                                                                            no mna to nebolelo bo kebyze to porovnavam so sam town albumom tak su Thrills o 1000x lepsi podla mna aspon mne sa to osobne viac paci .no dakujem pekne country si mozes nehat
                                                                                                                            Príspevkov:1
                                                                                                                              -->> 21.10.2007 13:42 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                              Re: (Scumbag)
                                                                                                                              hej ved ked sa ti to viac paci tak to je tvoj nazor ja ti ho neberem.mam si nehat country?sak ja ho neznasam! asi tak jak techno a rap.
                                                                                                                              Príspevkov:1
                                                                                                                                -->> 21.10.2007 14:08 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                Re: (Hanny)
                                                                                                                                no ja neviem co ti oblubujes a co nemas rada .ja len ze ak to bude podobne country tak sa mozme rovno zakopat pod zem bo to bude dost nanic
                                                                                                                                Príspevkov:1
                                                                                                                                  -->> 23.10.2007 15:41 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                  Re: (Scumbag)
                                                                                                                                  tak uz vies.ak chcu aby ich ludia pocuvali tak odhodia klobuky a vykaslu sa na country.a podobne zalezitosti.aka je tvoja najoblubenejsia pesnicka?
                                                                                                                                  Príspevkov:1
                                                                                                                                    -->> 23.10.2007 22:04 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                    Re: (Hanny)
                                                                                                                                    no sak ano vysrat sa na cele country .naj pesnicka? ak myslis od killers tak z hot fussu by to bola bud smile like you mean it alebo indie rock n roll a zo Sam town pravedepodobne My list
                                                                                                                                    Príspevkov:1
                                                                                                                                      -->> 25.10.2007 16:26 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                      Re: (Scumbag)
                                                                                                                                      myslela som tak vseobecne.vacsinou to byva tak ze naj pesnicka nepochadza od oblubeneho int.teda aspon u mna to tak je.killers zacinaju byt nudny to je ich problem.
                                                                                                                                      Príspevkov:1
                                                                                                                                        -->> 25.10.2007 17:17 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                        Re: (Hanny)
                                                                                                                                        hmm tak potom taku pesnicku asi nemam bo to sa u mna ani neda iba jednu vybrat .ale ked nad tym rozmyslam tak uplne zo vsetkeho by to bolo asi Stereophonics-It means nothing
                                                                                                                                        Príspevkov:1
                                                                                                                                          -->> 27.10.2007 14:58 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                          Re: (Scumbag)
                                                                                                                                          to som rada ze som ta nad tym prinutila porozmyslat
                                                                                                                                          Príspevkov:1
                                                                                                                                            -->> 27.10.2007 20:59 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                            Re: (Hanny)
                                                                                                                                            Hej bolo by to It means nothing bo je to uzastne krasna melancholicka pesnicka presne pre moje uši .a ty mas nieco take naj?
                                                                                                                                            Príspevkov:1
                                                                                                                                              -->> 28.10.2007 14:56 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                              Re: (Scumbag)
                                                                                                                                              hej mam asi by som si ako naj vybrala Bitter sweet symphony od The verve a este mam taky zvlastny citovy vztah k best of you od foo fighters a k alive od pearl jam.od incubus a hoobastank som si neni schopna vybrat jednu lebo by som nad tym hodinu rozmyslala a aj tak zbytocne lebo by som ukrivdila ostatnym keby som si len jednu vybrala
                                                                                                                                              Príspevkov:1
                                                                                                                                                -->> 29.10.2007 21:33 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                Re: (Hanny)
                                                                                                                                                hehe asi tak jop je to tazke na vybratie ale tvoj vyber uznavam to su kvalitne pecky hlavne co sa tyka foo fighters
                                                                                                                                                Príspevkov:1
                                                                                                                                                  -->> 30.10.2007 12:06 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                                  Re: (Scumbag)
                                                                                                                                                  foo su uplne po pixi kapela o poslednom cd ani nehovorim.inak ked si bol na chem v prahe ako to bolo s ruksakmi?mohol si si ho zobrat donutra? lebo tu traposia ze ruksaky su zakazane ci co.
                                                                                                                                                  Príspevkov:1
                                                                                                                                                    -->> 30.10.2007 18:28 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                    Re: (Hanny)
                                                                                                                                                    hmm to by som ti klamal ako to bolo bo fakt ze neviem,ale ja som si ho tam nebral dovnutra.Ale myslim ze by si mohla,bo v prahe kecali ze ziadne fotaky ani mobily a kazdy tam fotil jak o dušu cize tak.
                                                                                                                                                    Príspevkov:1
                                                                                                                                                      -->> 31.10.2007 13:20 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                                      Re: (Scumbag)
                                                                                                                                                      no nastastie sme si mohli donutra zobrat tasky, inak by sme boli v rici.traposi oni nam normalne vyhadzovali zradlo to som nepochopila.uz len ten chutny croissant by som po nich hodila tomu ver kazdy fotil a nahraval dufam ze najdem nejake fotky z konciku
                                                                                                                                                      Príspevkov:1
                                                                                                                                                        -->> 1.11.2007 16:54 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                        Re: (Hanny)
                                                                                                                                                        a inak sa ti tam teda pačilo?
                                                                                                                                                        Príspevkov:1
                                                                                                                                                          -->> 1.11.2007 19:14 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                                          Re: (Scumbag)
                                                                                                                                                          tomu ver ze sa mi tam pacilo.bolo to uplne fantasticke a mcr predviedli show.proste fantazia.musim povedat ze aj nalada tam bola uplne fantasticka a ludia boli uplne v pohode.boli tam aj curaci ale vacsina bola super a malo to par velmi silnych momentov uz len cakam na tie fotky alebo videa lebo ja som fotak nezobrala.jedina chyba bola voda taku dehydrataciu som vazne nikdy nezazila.proste fantasticke teraz ich mam este radsej
                                                                                                                                                          Príspevkov:1
                                                                                                                                                            -->> 2.11.2007 20:43 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                            Re: (Hanny)
                                                                                                                                                            hehe tak je potom dobre ked sa pačilo .som pocul ze hrali tak pol na pol.nove aj stare skladby.v prahe nam zahrali cely black parade album a len 3 pesnicky zo stareho .neferove
                                                                                                                                                            Príspevkov:1
                                                                                                                                                              -->> 3.11.2007 14:18 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                                              Re: (Scumbag)
                                                                                                                                                              hej dobre si poculbola som tiez straaaasne rada ze dali aj starsie pesnicky a ludia spievali seci spolu.uplne mrtna nalada bola.najprv si ma trocha vydesil lebo sa mi zdalo ze si cakal asi daco viac od koncertu v prahe, ale ja som spokojna.len by som radsej videla billy talent ako predkapelu
                                                                                                                                                              Príspevkov:1
                                                                                                                                                                -->> 3.11.2007 21:29 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                                Re: (Hanny)
                                                                                                                                                                tak ako jop mohli dat viac pesniciek zo stareho ako z noveho no a akurat tam boli billy talent ale inak si myslim ze to bolo presne na istej urovni
                                                                                                                                                                Príspevkov:1
                                                                                                                                                                  -->> 4.11.2007 14:25 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                                                  Re: (Scumbag)
                                                                                                                                                                  asi hej.no ja som bola v depke ze su v prahe a slovensko zase nic ale nakoniec to dobre dopadloktovie podla coho sa rozhoduju ake pesnicky zahraju.to by bol zivot takto si chodit po koncertoch uz len bloc party nam tu chyba
                                                                                                                                                                  Príspevkov:1
                                                                                                                                                                    -->> 4.11.2007 22:22 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                                    Re: (Hanny)
                                                                                                                                                                    tomu veeeeer ani nehovor.alebo nejaky poriadny koncert s indie kapelami
                                                                                                                                                                    Príspevkov:1
                                                                                                                                                                      -->> 5.11.2007 14:57 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                                                      Re: (Scumbag)
                                                                                                                                                                      mali by sme sa do toho pustit a zacat daco organizovat lebo ked si to sami nezorganizujeme tak sa nikdy nic take neuskutocniteraz budu vo viedni editors tak ja to snimi vybavim a ty si zoberes bloc party.keby to bolo take jednoduche
                                                                                                                                                                      Príspevkov:1
                                                                                                                                                                        -->> 6.11.2007 14:58 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                                        Re: (Hanny)
                                                                                                                                                                        hehe veruuu keby to tak lahko išlo .a nezabudni na Kaiser chiefs,Arcade fire,Franzov ale aj slovak indie je kvalitny
                                                                                                                                                                        Príspevkov:1
                                                                                                                                                                          -->> 6.11.2007 20:42 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                                                          Re: (Scumbag)
                                                                                                                                                                          jasan nezabudam seckych pozveme aj slovenskych ved musi niekto predskakovat hlavnym hviezdam.tolko kapiel co by som cela vidiet len sa sem nikto nechysta.ale zevraj maju byt v blafe linkin park.tak dufam ze to je pravda
                                                                                                                                                                          Príspevkov:1
                                                                                                                                                                            -->> 7.11.2007 16:40 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                                            Re: (Hanny)
                                                                                                                                                                            hehe hej? uuuha vsetko take co nepocuvam sem chodi SHIT .radsej keby sem zabludili blocaci,killers alebo Thrills .a pocuvas aj slovenske nejake? Vetroplach,Rara avis,Kvety nikotinu,Bridge,Diego a podobne?
                                                                                                                                                                            Príspevkov:1
                                                                                                                                                                              -->> 8.11.2007 15:47 - Hanny - odpovedaj
                                                                                                                                                                              Re: (Scumbag)
                                                                                                                                                                              mi hovor tiez cakam kedy sem zacnu chodit skupiny ktore mam vazne ze rada.mcr som uz chvalabohu videla.uz ich je len asi 20 co by som chcela vidiet nie, absolutne nepoznam okrem vetroplach-u a bridge nic co si vymenoval.a vies preco je to tak? lebo chudatka kapely sa nemaju ako presadit.ako ja by som ich aj cela poznat ale xapes.0 bodov v radiach.a co su to za kapely?spievaju po slovensky? a ako si knim prisiel?
                                                                                                                                                                              Príspevkov:1
                                                                                                                                                                                -->> 8.11.2007 20:55 - Scumbag - odpovedaj
                                                                                                                                                                                Re: (Hanny)
                                                                                                                                                                                Presne to mas recht uplne sem chodia taky co je 0 bodov ako napr teraz Rihanna a 50 cent ako odpad ktory nemusim heh.no tie kapely.oni su vsetky slovenske a hraju indie štyl .niektore spievaju po slovensky a ine po anglicky ako bridge .no cez kamosov a tak som casom spoznal
                                                                                                                                                                                Príspevkov:0

17.6.2007 01:35 - Scumbag - odpovedaj
Bloc party
Proste neni o com No COment! .je to uplne skvela premakana kapela.jedna z najlepsich kapiel s unikatnou hudbou co poznam .ale na Slovensko asi nezabludia co? .ani vo sne kua a snad mozno raz sa podari,treba dufat
Príspevkov:0
19.5.2007 03:08 - dontworry - odpovedaj
BP
ppc skupina fakt skvela dokaz ze aj dnes sa da spravit fakt kvalitna hudba bez komercie hlavne Blue Light,Uniform,On a SRXT su best.
Príspevkov:0
16.5.2007 21:35 - bp - odpovedaj
Hanny
nebolo by od veci keby bloc party prisli na nejaky festival ale o tom mozem asi len snivat.
Príspevkov:0
7.3.2007 18:28 - Scumbag - odpovedaj
BC
BLoc PARty 4 ever super kapela =) .posielajte si kolko len chcete hehe :-D .pomozem vam ak chcete
Príspevkov:0
5.3.2007 00:51 - 5ka - odpovedaj
the prayer
decka ked chcete tu pesnicku tak mi napiste na 5ka@peles.sk, ja ju rada poslem dalej D
Príspevkov:0
4.3.2007 20:40 - Scumbag - odpovedaj
BC
AAAAA ja som si uz zohnal ten novy album Bloc Party =) .:Weekend in the city a je supeeeer aj song The Prayer =).ale podla mna neni az taky super aby prekonal Silent Alarm lebo to je proste klasika mno :-D
Príspevkov:0
2.2.2007 16:28 - Sally - odpovedaj
The Prayer
neviete niekto kde ňsa da zadarmo stiahnut The Prayer ? prosiiiiiiiiiiiiim.
Príspevkov:1
    -->> 4.2.2007 19:13 - Sally - odpovedaj
    The Prayer
    prosim.prosim.prosiiiiiiim
    Príspevkov:1
      -->> 8.2.2007 18:36 - Scumbag - odpovedaj
      Re: The Prayer (Sally)
      tak to zhanam aj ja kurna
      Príspevkov:0

21.2.2006 09:38 - ????? - odpovedaj
bez názvu
dnes na radiu fm zaznam z oxegen festivalu od 22 00
Príspevkov:0
27.12.2005 21:57 - Rizu - odpovedaj
bez názvu
su uzasni, silent alarm je viac ako perfektny zaciatok...mam ho asi tak mesiac, dostal som sa k nemu cez singel Banquet, jeden z najlepsich indie rock albumov tento rok, dovolim si povedat ze lepsi ako novi franz ferdinand
Príspevkov:0
14.12.2005 20:55 - lilo - odpovedaj
bez názvu
ludia pls help ale vsade pisu ze 2 more years je na silent alarm a ja to tam akosik nemam. ako to??
Príspevkov:0
11.11.2005 11:13 - abby - odpovedaj
bez názvu
ja neviem teda ako vy ale ja uuuuuuplne strasne moc lubim two more years...to je tak nadherny song...skvely...skoda ze na EMA nevyhrali bo by si to zasluzili...
Príspevkov:0
3.10.2005 21:46 - JamMaster - odpovedaj
halooooooooo
ale ved toto tento album co tu je sa vola SILENT ALARM (REMIXED) original je ovela lepsi ludkovia stahujte to cez limewire a je to v compe je to poprdeli::::::::::...:::::::::::
Príspevkov:0
27.8.2005 15:11 - edvin - odpovedaj
bloc party
Ja mam ich album uz asi tak 2-3 mesiace stiahnuty z netu.Skupina je to inak v pohode
Príspevkov:0
14.7.2005 11:47 - lilo - odpovedaj
bez názvu
ty kokos, existuje niekto kto pozna tuto skupinu??!!prihlaste sa.
Príspevkov:1
    -->> 14.7.2005 12:09 - Ninasdui - odpovedaj
    bez názvu
    ja som len vcera videla na MTv ich novu pesnicku, sa vola The Pioneers, sa mi paci, tak ju pridam
    Príspevkov:1
      -->> 21.7.2005 20:00 - lilo - odpovedaj
      bez názvu
      hraju pioneer aj na mtv europe??lebo ja na nich striehnem aby som si ich nahrala...
      Príspevkov:1
        -->> 22.7.2005 12:01 - Ninasdui - odpovedaj
        bez názvu
        to t neviem povedat na akom MTV, ale striehni dalej, sa t to mozno podari
        Príspevkov:1
          -->> 3.8.2005 20:15 - lilo - odpovedaj
          bez názvu
          aj tak dik, uz som ustriehla, kamoska mi nahrala na mtv2, tam su same dobre veci
          Príspevkov:0

 
»
Tvoje obľúbené položky
Tvoje obľúbené položky
»
Najnovšie videá
Najnovšie videá

»
Tvoje obľúbené piesne
Tvoje obľúbené piesne
»
Najnavštevovanejšie piesne
Najnavštevovanejšie piesne
Blue Light - text

Like Eating Glass - text

Banquet - taby

Talons - text

Vsetko - text

Luno - text

This Modern Love - text

Banquet (dance Remix) - text

Skeleton - text

So Here We Are - text

The Answer - text

Kreuzberg - text

On - text

Sunday - text

Vision Of Heaven - text

We Were Lovers - text

Ares - text

Mercury - text

One Month Off - text

Banquet - text

viac

»
Nové albumy interpreta
Nové albumy interpreta



home | interpreti | nové piesne | cd & dvd shop | pripomienky/nápady | kontakt | ochrana údajov | inzercia
(C) 2002 - Pavol Bacigál - kontakt: info@supermusic.sk